  • 1. Data: 2015-01-18 16:44:58
    Temat: Sprzedaż usługi niewymienionej w zakresie działalności
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Dostałem propozycję świadczenia usług, których nie mam w zgłoszonym
    zakresie działalności.
    Usługa praktycznie jest bez kosztów (tylko własna praca).
    Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
    Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty?
    Jacek

  • 2. Data: 2015-01-18 17:11:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 16:44, Jacek pisze:
> [...]
    > Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
    > Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty?

    Nie.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-01-18 19:23:13
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 18 stycznia 2015 17:11:39 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Nie.

    Odpowiedź godna pracownika banku, którego petent, starający się o kredyt we frankach
    pyta: "Czy mamy pewność, że po 5 latach spłacania kredytu rata spłaty w złotych
    wzrośnie"?

  • 4. Data: 2015-01-18 20:41:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-18 o 19:23, stejaz pisze:

    > Odpowiedź godna pracownika banku, którego petent, starający się o kredyt we
    frankach pyta: "Czy mamy pewność, że po 5 latach spłacania kredytu rata spłaty w
    złotych wzrośnie"?

    ???

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-01-19 08:20:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2015 16:44:58 +0100, Jacek napisał(a):

> [...]
    > Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
    > Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty? Jacek

    W praktyce kłopotów nie będzie. Teoretycznie jak by ktoś chciał ci bardzo
    dokopać, to może mieć okazję. Może to zostać uznane za umowę zlecenie
    wykonywaną poza DG i osobno uzusowane.

  • 6. Data: 2015-01-19 14:27:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
    > Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty?
    A nie możesz sobie rozszerzyć działalności o wyżej wspomniany zakres?
    Dodam, że możesz to zrobić w parę minut przez internet (przy założeniu,
    że posiadasz podpis elektroniczny, albo profil zaufany ePUAP).

    Maciek

  • 7. Data: 2015-01-19 16:07:02
    Od: DaNsOuNd <d...@d...pl>

> [...]
    > Kosztów i tak nie odliczę, a od przychodu będę płacił podatki.
    > Czy sprzedaż tego rodzaju usługi naraża mnie na jakieś kłopoty?

    Skoro nie masz kosztów i płacisz podatki od przychodu mniemam że jesteś
    ryczałtowcem. Sprawdź czy nowe usługi kwalifikują się do tego typu
    rozliczania i jaki jest podatek od tych usług. Może też się okazać że
    nowa branża nie kwalifikuje się do ryczałtu i automatycznie przejdziesz
    na KPiR.

    Pozdrawiam
    DaN

  • 8. Data: 2015-01-19 16:47:28
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-01-19 o 14:27, Maciek pisze:
    > A nie możesz sobie rozszerzyć działalności o wyżej wspomniany zakres?
    > Dodam, że możesz to zrobić w parę minut
    No nie bardzo, bo to sp. z o.o. i wymagana byłaby zmiana umowy spółki,
    notariusz, zmiana wpisów w KRS.
    Jacek

  • 9. Data: 2015-01-19 17:32:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-19 o 16:47, Jacek pisze:
    > No nie bardzo, bo to sp. z o.o. i wymagana byłaby zmiana umowy spółki,
    > notariusz, zmiana wpisów w KRS.
    A to zmienia postać rzeczy :-)

    Maciek

  • 10. Data: 2015-01-19 17:36:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-01-19 o 17:32, Maciek pisze:
    > A to zmienia postać rzeczy :-)

    Nic nie zmienia. Ani w spółce, ani w działalności, nie ma zakazu
    wykonywania czynności spoza zgłoszonego PKD.

    --
    Liwiusz