  • 1. Data: 2008-11-25 13:44:16
    Temat: Sprzedaż wysyłkowa - zwrot kosztów (uszkodzony sprzęt)
    Od: "atman" <a...@...pl>

    Witam,
    zakupiłem przez internet urządzenie. Przez pomyłkę sprzedawca wysłał zły
    model i musiałem odesłać. Wysłał teraz dobry, lecz uszkodzony. Znowu muszę
    odsyłać, żeby otrzymać sprawny sprzęt.

    Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek? W końcu to wszystko jego
    błędy.

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

  • 2. Data: 2008-11-25 18:48:59
    Od: "Daniel" <w...@w...pl>

    > Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek?

    Jeżeli pytasz o podatki to oczywiście wrzucasz w koszty, odpisujesz VAT itp

  • 3. Data: 2008-11-25 20:44:30
    Od: "atman" <a...@...pl>

    Użytkownik "Daniel" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jeżeli pytasz o podatki to oczywiście wrzucasz w koszty, odpisujesz VAT
    > itp

    Ano tak się omyłkowo zlożyło, że poleciało na .podatki, zamiast .prawo.
    Wysłałem tam jeszcze raz. Chodzi mi o zwyczajnąinterpretację prawną - czy
    mam prawo domagać się zwrotu za wysyłki.