  • 1. Data: 2010-01-21 14:49:49
    Temat: Środkitrwałe
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Wiem, że grupa nie jest do końca odpowiednia, ale lepszej nie znalazłem, a
    tutaj może ktoś będzie miał potrzebną mi wiedzę. Zostałem poproszony przez
    księgową o napisanie prostego programu do ewidencji i wyceny środków trwałych
    według msr (dotychczas używany tego nie potrafi). Chciałbym zapytać, czy jest
    gdzieś może informacja, jak to wszystko działa i jak jest liczone, tak, żeby
    kompletny laik mógł to zrozumieć? Prócz ustaw i rozporządzeń oczywiście. Żeby
    było takim ludzkim językiem.

    Z góry dziękuję,
    Tomek.

  • 2. Data: 2010-01-21 15:15:56
    Temat: Re: Środkitrwałe
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 21 Sty, 15:49, "Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > według msr (dotychczas używany tego nie potrafi). Chciałbym zapytać, czy jest

    ambitny jesteś...

    Uprość sobie zycie i poproś księgową o przygotowanie wymagań i wg tego
    zrób program.
    I koniecznie umów się na T&M a nie "fixed price" :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2010-01-21 16:15:27
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jarek Andrzejewski w
    qk.googlegroups.com>:

    > ambitny jesteś...

    > Uprość sobie zycie i poproś księgową o przygotowanie wymagań i wg tego
    > zrób program.

    No przecież podała wymagania: *prosty* program do ewidencji i wyceny ŚT *wg
    MSR* ;-)

    > I koniecznie umów się na T&M a nie "fixed price" :-)

    Strzelam, że jest pracownikiem tej samej firmy co księgowa :O

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2010-01-21 16:42:23
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    > No przecież podała wymagania: *prosty* program do ewidencji i wyceny ŚT *wg
    > MSR* ;-)

    > Strzelam, że jest pracownikiem tej samej firmy co księgowa :O

    Nie, żebym nie doceniał Waszych offtopikowych uwag, ale może napiszecie również
    coś, co pomoże mi rozwiązać problem. No chyba, że temat jest faktycznie bardzo
    skomplikowany i lepiej się nie angażować?