  • 1. Data: 2006-02-04 10:00:26
    Temat: Staż i rozliczenie roczne
    Od: "kula ;-\)" <nie_m@m_maila.com>

    Witam.
    W zeszłym roku żona załapała się na 6-miesięczny staż, po którym podpisała
    umowę o pracę.
    Z rozliczeniem podatku wynikłego z umowy o pracę nie mamy problemów, za to
    jak się dotknąć tego stażu ?
    Po wizycie w UP zostaliśmy poinformowani że tej kwoty się nie wpisuje jako
    dochodu tylko jako "zasiłek stażowy".
    Gdzie takie coś się wpisuje w PIT-37?

    Czy spróbować samemu wypełnić ten PIT czy odżałować troszkę kasy i iść do
    biura rachunkowego ?

    Dzięki i pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2006-02-04 10:16:51
    Temat: Re: Staż i rozliczenie roczne
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to>

> [...]
    > umowę o pracę.
    > Z rozliczeniem podatku wynikłego z umowy o pracę nie mamy problemów, za to

    Przychody ze stazu sa traktowane jako przychody z innego zrodla, wiec nalezy
    je ujac w odpowiedniej rubryce w pit-37. Nalezy przepisac te dane z
    informacji pit-11 przekazanej przez UP.

    > Czy spróbować samemu wypełnić ten PIT czy odżałować troszkę kasy i iść do
    > biura rachunkowego ?

    Mozna tez sciagnac sobie darmowy program do wypelniania zeznan.

    cim

  • 3. Data: 2006-02-04 10:47:34
    Od: "kula ;-\)" <nie_m@m_maila.com>

    cim wrote:
    > Przychody ze stazu sa traktowane jako przychody z innego zrodla, wiec
    > nalezy je ujac w odpowiedniej rubryce w pit-37. Nalezy przepisac te
    > dane z informacji pit-11 przekazanej przez UP.

    Rozumiem - czyli rząd 5 w tabeli C.2. A co mam zrobić jeśli w PIT-11 nie ma
    wpisanych kwot uzyskania przychodu ?
    Stażyści nie odpisują sobie tego? czy mam pomnożyć kwotę miesięczną przez
    czas trwania stażu i wpisać - chociaż nie mam tego podanego w PIT-11?

    > Mozna tez sciagnac sobie darmowy program do wypelniania zeznan.

    Pisząc o 'samodzielnym' wypełnieniu PIT-37 miałem właśnie na myśli
    'wpisanie' odpowiednich kwot w odpowiednie rubryki w programie :)

    dzięki i pozdrawiam
    Paweł

  • 4. Data: 2006-02-04 14:47:19
    Od: "cim" <p...@p...net_usun_to>

    > Rozumiem - czyli rząd 5 w tabeli C.2. A co mam zrobić jeśli w PIT-11 nie
    > ma
    > wpisanych kwot uzyskania przychodu ?

    Po prostu ujac to jak jest. Koszty wystepuja tylko w przypadkach
    przewidzianych w ustawie (czyli np: przy uzyskiwaniu przychodow ze stosunku
    pracy).

    > Stażyści nie odpisują sobie tego? czy mam pomnożyć kwotę miesięczną przez
    > czas trwania stażu i wpisać - chociaż nie mam tego podanego w PIT-11?

    Ma byc wpisane tak jak jest w informacji czyli bez kosztow. :)

    cim

  • 5. Data: 2006-02-06 09:12:58
    Od: "kula ;-\)" <nie_m@m_maila.com>

    cim wrote:
> [...]
    > stosunku pracy).
    > Ma byc wpisane tak jak jest w informacji czyli bez kosztow. :)

    Bardzo dziękuję.

    i pozdrawiam :)
    Paweł