  • 1. Data: 2004-04-05 09:40:37
    Temat: Stowarzyszenie z os. prawna - bez DG...
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Witam..

    Jestesmy w trakcie rejestracji stowarzyszenia z os. prawna bez DG.
    Stowarzyszenie bedzie utrzymywac sie jedynie ze skaldek czlonkowskich i ew.
    dotacji. Jak wyglada to od strony podatkowej, jakie podatki placic bedziemy?
    Jak wygladac bedzie forma rozliczenia: miesieczny cit-2, a moze roczny cit-8?

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 2. Data: 2004-04-05 09:59:21
    Temat: Re: Stowarzyszenie z os. prawna - bez DG...
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Duda" <b...@b...scene.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    bedziemy?
    > Jak wygladac bedzie forma rozliczenia: miesieczny cit-2, a moze roczny

    Polecam stronę www.ngo.pl - myślę, że tam otrzymacie odpowiedź na większość
    nurtujących Was pytań - nie tylko dot. samej księgowości.

    Łukasz Kaliński

  • 3. Data: 2004-04-05 10:59:57
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Polecam stronę www.ngo.pl - myślę, że tam otrzymacie odpowiedź na większość
    > nurtujących Was pytań - nie tylko dot. samej księgowości.

    Jestem z tym portalem na biezaco, oprocz tego kontaktujemy sie z lokalnymi
    ekspertami ngo, ale chcialbym takze tutaj zasiegnac rady ;). Takie podejscie
    calosciowe ;).

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :