  • 1. Data: 2010-03-13 22:12:00
    Temat: Studia zaoczne w koszty
    Od: zlotawy <z...@g...com>

    Witam,
    czy mozecie sie podzielic doswiadczeniem, jakie kierunki studiow przy
    jakiej dzialalnosci US akceptuje wpisane w koszty?

    Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza - sklep internetowy.
    Studiuje Finanse i Rachunkowosc, czyli niby bardzo przydatne przy
    prowadzeniu firmy.

    No ale cos czuje ze zwiazek z przychodami jest zbyt odlegly. Jak
    myslicie?

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-03-13 22:25:17
    Temat: Re: Studia zaoczne w koszty
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-03-2010 o 23:12:00 zlotawy <z...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >
    > Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza - sklep internetowy.
    > Studiuje Finanse i Rachunkowosc, czyli niby bardzo przydatne przy

    Jak pamiętam "moje" Finanse i Rachunkowość, to przydatność
    była w okolicach zera :-) Trochę przesadzam, ale realne życie
    i kolowium to są dwie bardzo różne rzeczy.

    --
    Tomek

  • 3. Data: 2010-03-14 21:56:48
    Od: zlotawy <z...@g...com>

    On 13 Mar, 23:25, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    > Jak pamiętam "moje" Finanse i Rachunkowość, to przydatność
    > była w okolicach zera :-) Trochę przesadzam, ale realne życie
    > i kolowium to są dwie bardzo różne rzeczy.

    Tak naprawde to w ogole studia sie nie przydaja :) Osobiscie uznalbym
    tylko paromiesieczne kursy praktyczne.

    No ale, może ktos wypowie sie, kto wpisal czesne w kup..

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-03-15 08:18:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 14-03-2010 22:56, zlotawy pisze:

    > Tak naprawde to w ogole studia sie nie przydaja :) Osobiscie uznalbym
    > tylko paromiesieczne kursy praktyczne.

    To jest świat widziany oczyma małego geszefciarza.
    Jakież to studia do czego się nie przydają?

    Chciałbyś, żeby Ci kanałówkę robił gość po kilkumiesięcznym
    przeszkoleniu praktycznym?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-03-15 08:27:22
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-03-2010 o 09:18:05 Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > To jest świat widziany oczyma małego geszefciarza.
    > Jakież to studia do czego się nie przydają?
    >
    > Chciałbyś, żeby Ci kanałówkę robił gość po kilkumiesięcznym
    > przeszkoleniu praktycznym?

    A czy ten od kanałówki 6 lat siedzi na wykładach
    czy raczej wykłady są dodatkiem do praktyk?

    --
    Tomek

  • 6. Data: 2010-03-20 13:17:24
    Od: zlotawy <z...@g...com>

> [...]
    > była w okolicach zera :-) Trochę przesadzam, ale realne życie
    > i kolowium to są dwie bardzo różne rzeczy.

    A gdyby tak wliczyć w kup tylko przedmioty brzmiace sensownie, tzn.
    wywalamy historie gospodarcza, ale juz rachunkowosc wpisujemy...

    trzeba by chyba zapytanie do ministra finansow zlozyc :)

    Wojtek

  • 7. Data: 2010-03-20 20:45:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010, zlotawy wrote:

    > A gdyby tak wliczyć w kup tylko przedmioty brzmiace sensownie, tzn.
    > wywalamy historie gospodarcza, ale juz rachunkowosc wpisujemy...

    IMVHO, tak się nie da, chyba że mowa o przedmiotach fakultatywnych.
    Te które są obowiązkowe, "zaliczone" zostały z mocy prawa.
    Tak samo, jak wydatek na pracownika to nie tylko wynagrodzenie,
    ale również koszty typu BHP, tu mamy "urzędowe powiązanie", nie
    dające się rozdzielić.
    IMVHO: "wszystko albo nic".

    > trzeba by chyba zapytanie do ministra finansow zlozyc :)

    Ciekawe co by napisał :D

    pzdr, Gotfryd