  • 1. Data: 2003-04-09 11:15:48
    Temat: Studium policealne - można odliczyć?
    Od: w...@w...pl

    Witam,
    sprawa przedstawia się praktycznie jak w tytule.
    Szkoła posiada uprawnienia szkoły publicznej,
    do nauki w niej nie jest wymagana matura.
    Czy rodzice mogą odliczyć czesne od podatku?
    --
    wiktor

  • 2. Data: 2003-04-09 14:19:00
    Temat: Re: Studium policealne - można odliczyć?
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    <w...@w...pl> wrote in message news:b70vdi$d5l$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Szkoła posiada uprawnienia szkoły publicznej,
    > do nauki w niej nie jest wymagana matura.
    > Czy rodzice mogą odliczyć czesne od podatku?
    Rodzice mogę odliczać wydatki na kształcenie dzieci tylko jeśli jest to
    szkoła wyższa.
    policelane można by odliczyć jako dokształcanie podatnika, ale niestety nie
    przez rodziców, a przez samego zainteresowanego o ile ma z czego odliczać