  • 1. Data: 2005-02-18 21:31:10
    Temat: Symfonia Mala Ksiegowosc start - upgrade 1.10->1.20
    Od: "Domino" <n...@s...pl>

    usiluje przejsc z Symfonia Mala Ksiegowosc start 1.10 na 1.20 ale mam
    problem - pojawia sie monit jakoby program nie mogl zaimportowac bazy danych
    firmy poniewaz jest w wersji demo.

    zrobilem tak: zainstalowalem 1.10, zalozylem firme, aktywowalem firme,
    wyeksportowalem baze danych, zainstalowalem 1.20 w innym katalogu,
    zaimportowalem baze danych. w odp. na prosbe o pomoc zaproponowano mi
    wykupienie supprtu technicznego. moze ktos z was wie jak sie z tym uporac?

    Domino