  • 1. Data: 2005-08-01 14:46:31
    Temat: (Szczecin) Potrzebna rada...
    Od: "Jacek" <n...@b...pl>

    Witam
    W związku z nowo otwartą DG potrzebuję kilka porad co i jak rozliczać itp.
    Czy jest ktoś na grupie ze Szczecina kto za zimne piwo wytłumaczy,
    doradzi...?
    Biura rachunkowe zaczynają taką poradę od 100zł...

    Pozdrawiam
    Jacek
    GG1595470
    v...@s...pl

  • 2. Data: 2005-08-01 20:15:25
    Temat: Re: (Szczecin) Potrzebna rada...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 1 Aug 2005, Jacek wrote:

    > Witam
    > W związku z nowo otwartą DG potrzebuję kilka porad co i jak rozliczać itp.
    > Czy jest ktoś na grupie ze Szczecina kto za zimne piwo

    Ja tak w kwestii formalnej (bynajmniej nie ze Szczecina :))
    Obstawiam że da się zastosować stwierdzenie: "nie wiecie o co
    prosicie".
    Wiesz ile może kosztować udzielanie PORAD bez uprawnień ?

    > Biura rachunkowe zaczynają taką poradę od 100zł...

    No... i ci powiem że po powpisywaniu do książki mniej więcej kwartału
    polazłem do takiego biura na konsultacje.
    Kilka razy pisałem od czego się zaczęło - od pierwszej linijki w KPiR...
    Jak myślisz że przy jednym piwie da się wyłożyć wszystko co MOŻE
    być potrzebne (tym bardziej skoro NIE WIESZ czego potrzebujesz) to
    IMO dość grubo się mylisz !
    Znasz to hasło - "śląski napój na K" ??

    --
    pozdrowienia, Gotfryd