  • 1. Data: 2003-08-20 17:52:28
    Temat: Tanie porady prawno-podatkowe dla małych przedsiębiorców
    Od: "Potrawka" <P...@p...onet.pl>

    Buszując po necie natrafiłem na stronę pewnej grupy młodych doradców podatkowych i
    biegłych rewidentów, którzy za małe pieniądze (ok. 10-15 zł) udzielają naprawdę
    dobrych porad z zakresu prowadzenia działalności gospodarczej i podatków (przez
    internet). Jak sie weźmie kilka porad, to daja nawet porady dot. kruczków prawnych.
    Mnie zachwycili, bo z tymi podatkami (i prawie pustą kieszenią) zaczynałem sie łamac
    odnośnie prowadzenia działalności gosp.
    Nie pamietam adresu strony www, ale e-mail owszem: e...@p...fm
    Powołajcie sie na "Potrawkę", to może coś sie uda utargować.
    Polecam!!!...i idę wprowadzić poprawki do moich ksiąg podatkowych.
    "Potrawka"

  • 2. Data: 2003-08-20 20:29:05
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Potrawka" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]

    Chwała tym ludkom.
    Jest tylko małe ale - oni nie ponoszą odpowiedzialności za nietrafna poradę
    i poniesione straty z tytułu zastosowania takiej porady.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 3. Data: 2003-08-21 09:57:24
    Od: "CNTI" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mec.Michał" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    poradę
    > i poniesione straty z tytułu zastosowania takiej porady.

    Tak samo jak wszyscy doradcy na tej grupie. A tamci - z racji wysokich
    uprawnień (jak napisano powyżej) muszą byc dobrzy.Trudno przecież zakladać,
    że udzielają porad zupełnie innych niż posiadana przez nich
    wiedza,potwierdzona trudnymi (jak się mówi) egzaminami państwowymi oraz
    praktyką.
    Ja do nich pisze i uważam, że są naprawde kompetentni i polecam ich moim
    znajomym.I jeszcze żadna kontrola nie zakwestionowała ich porad.
    Manfred

  • 4. Data: 2003-08-21 18:53:50
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "CNTI" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ja do nich pisze i uważam, że są naprawde kompetentni i polecam ich moim
    > znajomym.I jeszcze żadna kontrola nie zakwestionowała ich porad.

    Nie kwestionowałem ich fachowości tylko poruszyłem sprawe ryzyka jakie
    ponosi odbiorca tych usług i porad.
    Nie ma żadnej kontroli takiego postepowania bo niie ma takich organów.
    Ale jak Polak polakiem to nigdy nie dmuchał on na gorące ale tylko na zimne
    i po fakcie.
    Zyczę tym młodym powodzenia i sukcesów.

    Pozdrowienia
    Michał