  • 11. Data: 2020-04-29 09:09:30
    Temat: Re: Termin w 2020 na skladanie PIT za 2019
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie wiesz, co to jest wątek i nie umiesz wątku czytnikiem niusów ustawić, rozwinąć i
    czytać?
    Przy okazji zajrzyj do google groups jak nasza konwersacja tam u nich wygląda.

    -----
    > Napisz proszę jak mam zacytować poprzednie wypowiedzi, aby dla następnego
    czytającego było jasne co się kryje pod Twoim "I to".

  • 12. Data: 2020-04-29 11:26:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > On 2020-04-28, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    ,do-kiedy-pit-za-2019-r-rozliczenie-termin-maj-2020.
    html

    > A no jeśli tak, to wycofuję.
    > Ja jestem adresatem tegoż maila o którym wspominają, stąd brałem swoją wiedzę. ;)

    Ale całkiem możliwe, że zgodnie z prawem masz, lub przez pewien czas,
    miałeś rację.

    Tzn. że najpierw na rympał stworzyli przepis wyłącznie znoszący karę za
    brak PITa w terminie do maja, a potem coś jeszcze dodali, albo jakiś
    minister wydał oświadczenie w formie publicznej, co ostatnio też jest
    źródłem prawa.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2020-04-29 11:28:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-04-29 o 09:09, ąćęłńóśźż pisze:

    Skoro wiesz, co to jest wątek, i wydaje ci się, że wszyscy z niego
    korzystają (nie korzystają, bo nie jest to wygodne), to powiedz mi, po
    jaką cholerę, ącki mądralo, cytujesz pod sobą posty? Przecież wystarczy
    sam twój wysryw bez cytatu, każdy sobie zobaczy "w wątku" na co odpisujesz.

    Tak więc twoje tłumaczenie jest sprzeczne nawet z twoją żałosną
    wytwórczością.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2020-04-29 11:51:32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-04-29 o 09:09, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie wiesz, co to jest wątek

    Wiem.

    > i nie umiesz wątku czytnikiem niusów
    > ustawić,

    Umiem. Wiadomości mam w wątkach, ale z ukrytymi wiadomościami już
    wcześniej przeczytanymi.

    > rozwinąć i czytać?

    Znacznie wygodniej jest mi widzieć tylko nowe wiadomości (oczywiście też
    w formie wątku), niż przełączać się tylko z Twojego powodu na
    pokazywanie mi wszystkich wiadomości aby zajrzeć co było w
    wiadomościach, które już wcześniej widziałem.

    > Przy okazji zajrzyj do google groups jak nasza konwersacja tam u nich
    > wygląda.

    Okazja zdarzy się za xx lat.

    A do Ciebie niech dotrze, że w ten sposób można odpowiadać na
    poszczególne wypowiedzi poprzednika.

    W zwykłych mailach jest zwyczaj odpowiadania tak jak Ty, ale ilekrotnie
    z kimś prowadziłem bardziej szczegółowe dyskusje tyle razy odpowiedź
    wyglądała tak, że na górze było zdanie informujące, że odpowiedzi są
    wstawione w treść mojego poprzedniego maila.
    I nie była to jedna osoba, tylko tak się działo w każdym przypadku, gdy
    w treści pojawiało się kilka tematów.

    Na Usenecie tak jest z definicji, aby każdy nie musiał zaczynać
    odpowiedzi od informacji, że jego odpowiedzi są do znalezienia dalej w
    treści.
    P.G.

  • 15. Data: 2020-04-29 12:55:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To się przyjrzyj, jak w tym wątku wyglądają moje posty, a jak wyglądają Twoje:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.soc
    .prawo.podatki/grA2A-OF6Zc

    -----

  • 16. Data: 2020-04-29 13:15:24
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 29-04-2020 o 12:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > To się przyjrzyj, jak w tym wątku wyglądają moje posty, a jak wyglądają
    > Twoje:
    > https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topic/pl.soc
    .prawo.podatki/grA2A-OF6Zc

    Wyglądają ok posty innych niż Twoje. To, że czytnik google nie umie
    oznaczać odpowiednio cytatów, to raczej wina tego czytnika, bo czasem
    oznaczy prawidłowo,, a czasem mnie.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 17. Data: 2020-04-29 14:23:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2020-04-29 o 12:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > To się przyjrzyj, jak w tym wątku wyglądają moje posty, a jak wyglądają
> [...]

    Dzięki Tobie zdarzyła się prędzej :)

    Nie widzę tam możliwości czytania tego w wątkach.
    Wszystko jest jednym wątkiem - to jest CHORE. Szacun jeśli potrafisz się
    w tym bajzlu połapać!
    No chyba, że nie wiem gdzie coś poustawiać aby pokazywał powątkowaną
    hierarchię wypowiedzi. Sprawdziłem w Ustawieniach wszystkie 4 dostępne
    Układy interfejsu - nie widzę różnicy.
    Ja normalnie mam rozdzielone poszczególne odgałęzienia dyskusji - widzę
    kto komu odpowiada. Jak mnie któreś odgałęzienie dyskusji nie interesuje
    to tam w ogóle nie zaglądam - jak to zrobić w Googlu?
    Przecież bardzo często się zdarza, że ktoś wrzuci jakieś skojarzenie i
    ten odłam dyskusji biegnie w zupełnie innym kierunku.

    Poza tym jak ktoś coś cytuje to przecież po to, aby czytający jego
    wypowiedź widział ten cytat (kontekst wypowiedzi) a tu wygląda, że co
    chwilę trzeba by klikać w 'pokaż cytowany tekst' - idiotyczne. Od zawsze
    'nie cierpię' sytuacji gdy 'komputer wie lepiej czego mi potrzeba' a to
    wygląda na typowy przykład takiej sytuacji.

    Nie jestem w stanie przebywać tam dłużej bo mnie jasny szlag trafi.

    Pytałeś, czy umiem rozwinąć wątki.
    Odpowiem: W Googlu nie umiem, a u siebie nie muszę - mam je z definicji
    porozwijane (jak drzewo katalogów, gdy wszystkie podkatalogi są od razu
    pokazane aż do dołu).

    A Ty umiesz jakoś mieć ten wątek podzielony na wątki powstałe w czasie
    dyskusji?

    Twoje wypowiedzi wyglądają tam dobrze jeśli uda Ci się to napisać zaraz
    po tym komu odpowiadasz. Jak odpowiesz po 2 dniach (nie ma w tym nic
    dziwnego, ani złego) to taka wypowiedź nie wiadomo czego dotyczy.
    Rozumiem, że można podejrzeć co było zacytowane, ale jak chcesz zobaczyć
    całą wypowiedź poprzednika to chyba zipa dumna.
    A ja mam to tak jak bym był w jakimś podkatalogu i muszę znaleźć o jeden
    wyższy w hierarchii - żaden problem.

    To tyle.
    Jeśli Twoje uparte trzymanie się NIE PRZYJĘTYCH w Usenecie zasad wynika
    z założenia, że wszyscy czytają to w Googlu i Ty uprzejmie chcesz
    ludziom zrobić 'dobrze' to zrozum, że opierasz się na błędnym założeniu
    i wyciągasz w związku z tym błędne wnioski, a Twój sposób odpowiedzi
    utrudnia odniesienie się do nich.
    Ja często cytuję calą serię kolejnych wypowiedzi wielu osób aby pokazać
    wszystko co ma związek z tym co piszę. Na Twoje wypowiedzi tak się nie
    da więc .... wypadasz z dyskusji.

    Masz teraz szansę (bez utraty honoru) dopasować się. Czy skorzystasz -
    Twoja sprawa.
    P.G.

  • 18. Data: 2020-04-29 16:14:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" 5ea94859$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > albo jakiś minister wydał oświadczenie w formie publicznej, co ostatnio też jest
    źródłem prawa.

    Czasami myślę, że przy okazji korony na wirusie
    mamy przymiarki do wprowadzenia nowego ustroju. ;)

    Info o nowelizacji prawa można by słać SMSami. ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 19. Data: 2020-04-29 16:35:35
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > "Liwiusz" 5ea94859$0$17346$6...@n...neostrada.pl

    > Czasami myślę, że przy okazji korony na wirusie
    > mamy przymiarki do wprowadzenia nowego ustroju. ;)

    Przymiarki są już od początku afery z TK.

    Jeśli prokurator wszczyna śledztwo w sprawie bezprawnych działań
    urzędników (bo ustawa jeszcze nie uchwalona - nie ma podstawy prawnej) i
    śledztwo jest odgórnie natychmiast umarzane to wydaje mi się, że już nie
    można mówić o tylko przymierzaniu się.

    > Info o nowelizacji prawa można by słać SMSami. ;)

    Ja już dostałem ileś SMS-ów z linkiem do informacji o zmianach tego co
    mi wolno, a czego nie :)
    Osobny temat: Prawo, czy nie prawo.

    Podobno nie można ograniczać swobód jak nie ma stanu wyjątkowego, a są
    ograniczane, a stanu nie ma.
    Ale mandaty wlepiają więc chyba zgodnie z prawem no bo jak - bez podstawy?
    Nawiasem mówiąc dla kogoś, kto nie ma samochodu, dostanie się do pracy
    rowerem przejeżdżając przez pusty bulwar jest chyba wirusologicznie
    znacznie bezpieczniejsze niż jechanie tramwajem. Nie słyszałem aby ktoś
    dostał mandat za jechanie tramwajem, a słyszałem aby dostał za jechanie
    rowerem po absolutnie pustym bulwarze.
    Za wymianę opon też podobno obdzielają mandatami. Było już ponad 20
    stopni a ja na zimówkach. Gdzieś czytałem, że droga hamowania znacznie
    dłuższa.
    Absurd goni absurd.

  • 20. Data: 2020-04-30 02:57:19
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie uprawiajmy polactwa.
    Przez lata pisałem na zagranicznych grupach (zresztą i do dziś na forach) i jeszcze w
    życiu nikt nie zwracał uwagi o tzw.
    topposting.
    Wystarczyło wrócić do nadwiślańskiego grajdoła...

    > Naprawdę
    Tak

    >wolisz
    nie