  • 1. Data: 2018-01-27 23:07:21
    Temat: Termin zapłaty odroczonego podatku - nie dam rady.
    Od: k...@g...com

    Mam odroczony do 31.01 na mój optymistyczny wniosek termin zapłaty zaległego podatku.
    Nawet nie mam z czego tego zapłacić - mogę tylko pożyczyć, jeśli ktoś się znajdzie
    chętny.
    Czy ja mogę jeszcze np. przed tym 31 stycznia złożyć wniosek o kolejne odroczenie,
    rozłożenie na raty, albo nawet umorzenie? I nie dostanę jakiejś kary za to, że nie
    zapłaciłem nic w terminie(odroczonym). No bo przecież nie rozpatrzą mi pisma od ręki.
    W ogóle, jeśli po prostu nie zapłacę w terminie, to nowym terminem wg decyzji jest
    termin określony w art. 47 $1,2,3 - czyli nie wiem jaki. Wracam wtedy do pkt. wyjścia
    - jakbym nigdy tego wniosku o odroczenie nie złożył?