  • 1. Data: 2008-03-21 10:42:28
    Temat: ULGA ZA INTERNET
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Z tego co zlyszalem to Internet musi byz zainstalowany w miejscu
    zamieszkania podatnika. Czy to oznacza, ze jezeli dostawca Inernety jest
    operator komorowy to nie moge skorzystac z ulgi?

    Adam

  • 2. Data: 2008-03-21 12:13:31
    Temat: Re: ULGA ZA INTERNET
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adamski wrote:
    > Z tego co zlyszalem to Internet musi byz zainstalowany w miejscu
    > zamieszkania podatnika. Czy to oznacza, ze jezeli dostawca Inernety jest
    > operator komorowy to nie moge skorzystac z ulgi?

    nie możesz.

  • 3. Data: 2008-03-21 12:32:51
    Od: "Andrew" <anbereda@poczta.(onet).pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Z tego co zlyszalem to Internet musi byz zainstalowany w miejscu
    >zamieszkania podatnika.

    Musisz z niego korzystać w miejscu zamieszkania. Jeśli więc korzystasz z
    internetu w miejscu wskazanym na fakturze to jest ok niezależnie czy fakturę
    tę wystawia operator komórkowy czy stacjonarny.
    Abdrew

  • 4. Data: 2008-03-21 13:31:51
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    witek w <news:fs08pc$97v$2@inews.gazeta.pl>:

    > nie możesz.

    Hmm...

    Czytam sobie o promocji Orange Free i widzę stopkę:

    Polska Telefonia Komórkowa Centertel Spółka z o.o. z siedziba w Warszawie,
    adres: 01-230 Warszawa ul. Skierniewicka 10 a, zarejestrowana w Sadzie
    Rejonowym dla m. st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy - Krajowego Rejestru
    Sadowego pod numerem KRS 0000006107, o kapitale zakładowym 2.690.501.964,00
    PLN, (NIP 527-020-68-72)

    Czytam o promocji Orange Freedom:

[...]

    Wychodzi mi, że oba dostępy do internetu są od tego samego podmiotu, który
    jest "operatorem komórkowym" ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]