  • 1. Data: 2004-11-25 10:23:39
    Temat: US- Ile karne odsetki?
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>

    Wygląda na to, ze będę musiała zapłacić jakieś 3/4 tys. zaległego Vatu za
    rok 2001/2002 (powinnam była być Vatowcem bo przekroczyłam kwotę
    proporcjonalną w skali roku a nie wiedziedziałam wtedy o tym) :(
    Ile wynoszą odsteki i czy jest mozliwość umorzenia części kwoty lub chociaż
    samych odsetek (nie miałam zysku z tego. ze nie byłam Vatowcem, zrobiłam
    błąd z niewiedzy po prostu).

    help

    ula

  • 2. Data: 2004-11-25 10:26:01
    Temat: Re: US- Ile karne odsetki?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    UlaPod pisze:

> [...]
    > Ile wynoszą odsteki i czy jest mozliwość umorzenia części kwoty lub
    > chociaż samych odsetek (nie miałam zysku z tego. ze nie byłam Vatowcem,

    www.google.pl

    "kalkulator odsetkowy"

    "enter"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-25 10:27:43
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    UlaPod pisze:

> [...]
    > Ile wynoszą odsteki i czy jest mozliwość umorzenia części kwoty lub
    > chociaż samych odsetek (nie miałam zysku z tego. ze nie byłam Vatowcem,

    Acha jeszce jedno..
    BYLAS watowcem, ale o tym nie wiedzialas.....

    o umorzenia albo rozlozenie na raty ZAWSZE mozna sie zwrocic...

    Pozdrowienia

    Boguslaw

  • 4. Data: 2004-11-25 10:52:01
    Od: "Alter Native" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    >Ile wynoszą odsteki i czy jest mozliwość umorzenia części kwoty lub chociaż
    >samych odsetek

    Cóż, nie płaci się odsetek za zwłoke jeśli nie przekroczą 6,60 zł, ale chyba
    Ciebie to nie ratuje. ;-)
    Alter Native (GG 4646628)
    Natura jest po stronie ukrytych wad.

  • 5. Data: 2004-11-25 11:41:21
    Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid>

    > Cóż, nie płaci się odsetek za zwłoke jeśli nie przekroczą 6,60 zł, ale
    chyba
    > Ciebie to nie ratuje. ;-)

    Bardzo, bardzo to pocieszające w mojej sytuacji :P

  • 6. Data: 2004-11-25 11:49:32
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/25/2004 12:41 PM, Użytkownik UlaPod napisał:

    > chyba

    > Bardzo, bardzo to pocieszające w mojej sytuacji :P

    Skoro musisz zapłacić VAT to zmniejszy Ci się przychód a więc i dochód
    za te lata. Myślę, że warto wystąpić z wnioskiem o stwierdzenie nadpłaty
    w PDOF.

    --
    gefragt

  • 7. Data: 2004-11-25 12:03:27
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Skoro musisz zapłacić VAT to zmniejszy Ci się przychód a więc i dochód
    > za te lata. Myślę, że warto wystąpić z wnioskiem o stwierdzenie nadpłaty
    > w PDOF.

    Nienienienie... ten VAT jest liczony od wartości sprzedazy jako od kwoty
    netto a nie w brutto, na podatek dochodowy nie ma to wpływu.
    Oczywiście wystąpić można, ale szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku
    są mniej niż marne.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2004-11-25 12:07:40
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/25/2004 1:03 PM, Użytkownik Maddy napisał:

> [...]
    > netto a nie w brutto, na podatek dochodowy nie ma to wpływu.
    > Oczywiście wystąpić można, ale szanse na pozytywne rozpatrzenie wniosku

    I tu wracamy do niedawnej dyskusji co to jest "obrót"

    --
    gefragt

  • 9. Data: 2004-11-25 16:35:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 25 Nov 2004, du hast mich gefragt wrote:

    > + Dnia 11/25/2004 1:03 PM, Użytkownik Maddy napisał:
    [...]
    > + > Nienienienie... ten VAT jest liczony od wartości sprzedazy jako od kwoty
    > + > netto a nie w brutto [...]
    > + I tu wracamy do niedawnej dyskusji co to jest "obrót"

    Przyznam że nie pamiętam żebym w jakimś wyroku widział że podatnik się
    na to powołuje. Może nikt się nie powołał - to i sąd nie miał powodu
    żeby TAK potraktować "podstawę"...
    Jakby kto taki wyrok (albo glosę chociaż) namierzył to poproszę
    zapodać...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd

  • 10. Data: 2004-11-26 09:34:19
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

> [...]
    > żeby TAK potraktować "podstawę"...
    > Jakby kto taki wyrok (albo glosę chociaż) namierzył to poproszę

    Wiesz...
    po zastanowieniu ..
    to chyba jest jakas szansa..

    Podatnik sprzedaje "w cenach brutto"
    Ustawa pozwala mu obliczyc netto od brutto...

    "pomylil stawki" -myslal ze jest zw. (z uwagi na zwolnienie podmiotowe)
    a bylo np 22%...

    Gdy stwierdzil swoj blad
    no to poprawil - prawda ?

    zlozyl korekte PIT - bo zawyzyl obrot..
    i choc czesc tego "odzyskal" jednoczesnie
    ma mniejsza kwote VAT niz bdyby DOLICZYL
    do ceny jaka wzial od kupujacego...

    Co wy na to ?

    Boguslaw