  • 1. Data: 2006-11-05 16:11:32
    Temat: US i odpowiedzialnosc wlasnych postanowien
    Od: "john" <t...@g...pl>

    Czy US jest odpowiedzialny z wydawane wlasnych Postanowien? Czy tez
    posiadajac Postanowienie US moze mnie w kazdej chwili "udupic" bo zmienila
    sie Pani Jadzia na Helę?

  • 2. Data: 2006-11-06 03:58:43
    Temat: Re: US i odpowiedzialnosc wlasnych postanowien
    Od: "dziku.tm" <n...@n...no>

    Użytkownik "john" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy US jest odpowiedzialny z wydawane wlasnych Postanowien? Czy tez
    > posiadajac Postanowienie US moze mnie w kazdej chwili "udupic" bo zmienila
    > sie Pani Jadzia na Helę?

    Postanowienia US są wiążące tylko wtedy gdy masz je na piśmie. Więc zawsze
    jeśli chcesz byc czegoś pewny napisz pismo i złóż w US. W ciagu 14 dni musza
    przesłac wiążącą odpowiedź. I wtedy już nawet Pani Hela nic Ci nie moze
    zrobić... :)