  • 1. Data: 2002-05-09 14:15:53
    Temat: Ubezpieczenia społeczene (zdrowotne) osoby niepracującej
    Od: <s...@k...net.pl>

    Witam
    Czy ktoś z grupowiczów może mnie nakierować na ustawę - nowelizacja
    przepisów ubezpieczeń społecznych dotyczących osób bezrobotnych.
    Tzn. podobno istnieje nowelizacja dotycząca wspólnego ubezpieczenia
    małżonków tzn. jeżeli jedeno pracuje to ubezpieczna jednocześnie męza (lub
    żonę)
    W jaki sposób?
    Osobiście prowadzę działalność gospodarczą a żona jest bezrobotna. Co mam
    zrobić?
    Niegdzie nie znalazłem żadnych druków - w tym również w "Programie Płatniak"
    (Podgrom Pątnika)
    W Zus nie otrzymałem żadnej informacji - "Panie nie wiedziały ale szłyszały
    że Urzędy Pracy nie chcą ubezpieczać bezrobotnych"

    Pozdrawiam
    Będę wdzięczny za informacje