  • 1. Data: 2008-02-08 16:25:29
    Temat: Ubezpieczenie podrozy sluzbowej dochodem?
    Od: seba <s...@g...com>

    Witam,
    W rocznym Picie mam wymieniony dochod: inne
    Od ksiegowej dowiedzialem sie, ze jest to ubezpieczenie podrozy
    sluzbowej, ktore oplacil mi pracodawca. Dziwne, ze w poprzednich
    latach tego nie bylo.
    Co o tym sadzicie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-10 19:44:20
    Temat: Re: Ubezpieczenie podrozy sluzbowej dochodem?
    Od: "Piotr Kuźmiak" <k...@a...net>

    Użytkownik "seba" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]
    > Od ksiegowej dowiedzialem sie, ze jest to ubezpieczenie podrozy
    > sluzbowej, ktore oplacil mi pracodawca. Dziwne, ze w poprzednich

    Poza tym ze powinno byc w rubryce przychody ze stosunku pracy to nie widze w
    tym nic dziwnego.

    --
    Piotr Kuźmiak
    Skype: piotr.kuzmiak