  • 1. Data: 2008-10-01 07:52:34
    Temat: Ubezpieczenie wypadkowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jaka składke ubezpieczenia wypadkowego placi osoba prowadzaca jedoosobowa
    DG bez zatrudniania pracowników?

    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 2. Data: 2008-10-01 08:58:20
    Temat: Re: Ubezpieczenie wypadkowe
    Od: "Maaciek" <w...@w...nazwa.pl>

    > Jaka składke ubezpieczenia wypadkowego placi osoba prowadzaca jedoosobowa
    > DG bez zatrudniania pracowników?

    masz na mysli dobrowolne ubezpieczenie NNW?

  • 3. Data: 2008-10-01 11:47:29
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 07:52:34 +0000, Budzik napisał(a):

    > Jaka składke ubezpieczenia wypadkowego placi osoba prowadzaca jedoosobowa
    > DG bez zatrudniania pracowników?

    1,80%

  • 4. Data: 2008-10-01 12:52:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > 1,80%

    kurcze, a ja cały czs 1,93 place. Jak to odkrecic? Od kiedy ta zmiana?

    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.
    (Mądrość Wschodu)

  • 5. Data: 2008-10-01 12:52:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@w...nazwa.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > masz na mysli dobrowolne ubezpieczenie NNW?

    mam na mysli czesc ubezpieczenia zusowskiego nr 52...

    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 6. Data: 2008-10-01 13:06:20
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > kurcze, a ja cały czs 1,93 place. Jak to odkrecic? Od kiedy ta zmiana?

    Zmiana była hohoho... albo i dawniej.
    Na pewno do 1 kwietnia 2006. Nie dam głowy czy nie dawniej ale tak
    daleko sięga moje archiwum wskaźników.

    Jeżeli składasz deklarację to trzeba zrobić korekty.
    Jak nie to nie wiem. Zapytaj w ZUSie, może u nich to figuruje jako
    nadpłata, tyle że ZUS nie woła jak ma za dużo, w odróżnieniu do US,
    który jest bardziej ludzki pod tym względem.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2008-10-01 13:22:17
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 12:52:33 +0000, Budzik napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail j...@X...to.z.adresu.Xop.pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > kurcze, a ja cały czs 1,93 place. Jak to odkrecic? Od kiedy ta zmiana?

    Począwszy od składki za kwiecień 2006.

    Obowiązuje "Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 kwietnia 2008 r. w
    sprawie szczegółowych zasad i trybu postępowania w sprawach rozliczania
    składek, do których poboru jest zobowiązany Zakład Ubezpieczeń
    Społecznych". Wcześniejsze rozporządzenia były bardzo podobne.
    Teoretycznie po prostu wypadałoby zapłacić w któremś miesiącu mniej i
    powinni sami to pokryć z nadpłaty. Ale ja bym nie zaryzykował.
    Przeszedłbym się do ZUS, sprawdził ile ta nadwyżka wynosi i złożył pisemko
    z wyjaśnieniem dlaczego wpłacasz mniej.

  • 8. Data: 2008-10-01 16:37:25
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w <news:01102008.14C1460E@budzik61.poznan.pl>:

    > Osobnik posiadający mail w...@w...nazwa.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > mam na mysli czesc ubezpieczenia zusowskiego nr 52...

    Piękny przykład mylenia zdrowotnego, chorobowego i wypadkowego...

    Kolego, na 52 to sie płaci zdrowotne, chorobowe i wypadkowe, na 51
    (tam gdzie społeczne)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 9. Data: 2008-10-02 20:07:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@i...dyndns.org.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Piękny przykład mylenia zdrowotnego, chorobowego i wypadkowego...
    >
    > Kolego, na 52 to sie płaci zdrowotne, chorobowe i wypadkowe, na 51
    > (tam gdzie społeczne)

    przepraszam, oczywiscie 51.
    Głowna mysl to to, ze nie mialem na mysli NWW... ;-)

    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
    dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.