  • 1. Data: 2011-02-11 13:58:35
    Temat: Ubezpieczenie zdrowotne dla wszystkich i koniec RMUA
    Od: Fenix <f...@y...com>

    "Aby pójść do lekarza, nie trzeba będzie przedstawiać dowodu, że się
    opłaciło składkę zdrowotną, wystarczy dowód osobisty. To nie tylko
    zmniejszy biurokrację i obniży koszty, lecz także sprawi, że dostęp do
    leczenia uzyska dodatkowo około pół miliona ludzi. Rewolucyjną zmianę
    zamierza wprowadzić Ministerstwo Zdrowia. Świadczenie zdrowotne będzie
    się należało wszystkim, z definicji."

    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/462928,druk_rm
    ua_nie_bedzie_juz_potrzebny.html

  • 2. Data: 2011-02-11 20:59:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/11/2011 7:58 AM, Fenix wrote:
> [...]
    > leczenia uzyska dodatkowo około pół miliona ludzi. Rewolucyjną zmianę
    > zamierza wprowadzić Ministerstwo Zdrowia. Świadczenie zdrowotne będzie

    a co jak ktoś nie ma dowodu bo nie ma obywatelstwa?
    a jak zgubi dowód?
    a jak dowód będzie nieważny?

  • 3. Data: 2011-02-11 21:09:35
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-11, o godz. 14:59:31
    witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    ua_nie_bedzie_juz_potrzebny.html

    > a co jak ktoś nie ma dowodu bo nie ma obywatelstwa?
    > a jak zgubi dowód?
    > a jak dowód będzie nieważny?

    To będzie jak z tą zrozpaczoną kobietą co sprzedawała elektroniczne
    wabiki na nornice i biegała po inspektoracie ochrony środowiska z
    pytaniem która to grupa urządzeń elektro bo mózgi z Brukseli wabików
    nie przewidzieli :)

    Tomek

  • 4. Data: 2011-02-11 21:09:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-11 21:59, witek pisze:

    ua_nie_bedzie_juz_potrzebny.html

    > a co jak ktoś nie ma dowodu bo nie ma obywatelstwa?
    > a jak zgubi dowód?
    > a jak dowód będzie nieważny?

    Co jest w tym rewolucyjnego i w czym to ogólnie cokolwiek ułatwi? Czy w
    Polsce nie ma większych przeszkód biurokratycznych?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-02-11 22:10:06
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-11 22:09, Liwiusz wrote:
    > Co jest w tym rewolucyjnego i w czym to ogólnie cokolwiek ułatwi? Czy w
    > Polsce nie ma większych przeszkód biurokratycznych?

    No coś Ty! Przecież wybory wkrótce ...

    Piotrek

  • 6. Data: 2011-02-12 21:03:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 11 Feb 2011 22:09:52 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Co jest w tym rewolucyjnego i w czym to ogólnie cokolwiek ułatwi?

    Niektórym ułatwi. Moja TŻ-ka dostaje z pracy ten druk z takim poślizgiem,
    że przez niemal 14 dni w miesiącu ma problem. Na szczęście nasza
    przychodnia ma w nosie tę biurokrację.

    Inna rzecz, że mogliby w końcu ulepić jakąś centralną ewidencję płatników
    dostępną przez przychodnie zamiast się bawić w te RMUA.

    > Czy w Polsce nie ma większych przeszkód biurokratycznych?

    To odrębna sprawa :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-02-14 18:09:24
    Od: "grafik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Fenix" <f...@y...com> napisał w wiadomości
    v.googlegroups.com...
[...]

    Tak,genialne rozwiązanie, ile urzędników pójdzie na bruk, ile wobec tego
    wzrośnie bezrobocie? znajoma znajomej ma podobno być zwolniona bo własnie w
    księgowości zajmowała się tymi drukami...
    Sam pomysł dobry, podobnie było by gdyby zrobić tak z emeryturami-każdy
    dostaje od państwa 900 zł. tylko znowu co zrobić z rzeszą urzędników
    obsługującą te sprawy?? ZUS KRUS do likwidacji?

  • 8. Data: 2011-02-14 19:48:20
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "grafik" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Tak,genialne rozwiązanie, ile urzędników pójdzie na bruk, ile wobec tego
    > wzrośnie bezrobocie? znajoma znajomej ma podobno być zwolniona bo własnie
    > w obsługującą te sprawy?? ZUS KRUS do likwidacji?

    Jestem ZA
    Niech się zajmą czymś pozytecznym i spolecznie przydatnym
    Mamy brud na ulicach? Mogą wymiatać.

  • 9. Data: 2011-02-14 20:57:30
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    f wrote:

    > Jestem ZA
    > Niech się zajmą czymś pozytecznym i spolecznie przydatnym
    > Mamy brud na ulicach? Mogą wymiatać.

    Zaraz, zaraz - jak się zorganizują do tej pracy,
    pracownicy, kierownicy grup, brygad, wydział ds ulic i mostów,
    dział sprzętowy, zaopatrzenie w środki, utworzą resort itd
    to kosztowo wyjdzie na to samo, może tylko będzie czyściej.
    Chociaż oceniając po efektach pracy dzisiejszej, to nie ma na to gwarancji
    :-)

  • 10. Data: 2011-02-15 10:27:22
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Mon, 14 Feb 2011 19:09:24 +0100, "grafik"
    <b...@i...pl> wrote:

    >Tak,genialne rozwiązanie, ile urzędników pójdzie na bruk, ile wobec tego
    >wzrośnie bezrobocie? znajoma znajomej ma podobno być zwolniona bo własnie w

    im więcej, tym lepiej. Ale to marzenia... nie ma szans na realizację.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski