  • 1. Data: 2007-10-07 16:20:01
    Temat: Ulga dla wtajemniczonych ? Jest 120 zł a będzie 1145 zł na dziecko
    Od: "graham" <g...@g...poczta.pl>

    Jest 120 zł a będzie 1145 zł na dziecko ulgi podatkowej jednak nie
    przypominam sobie abym kiedykolwiek z niej skorzystał, czyżby wielu Polaków
    też przeoczyło tą tajemniczą ulgę?

  • 2. Data: 2007-10-07 16:34:13
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    graham <g...@g...poczta.pl> napisal:
    > Jest 120 zł a będzie 1145 zł na dziecko ulgi podatkowej jednak nie
    > przypominam sobie abym kiedykolwiek z niej skorzystał, czyżby wielu Polaków
    > też przeoczyło tą tajemniczą ulgę?

    No wlasnie. Tych 120 zl do tej pory nie zauwazylem
    w zadnym PIT-ie rocznym.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2007-10-07 17:15:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jacek_P wrote:

    > No wlasnie. Tych 120 zl do tej pory nie zauwazylem
    > w zadnym PIT-ie rocznym.

    Nie było kiedy.
    Prawo zmienia się tak szybko, że 120 było chyba
    przyklepane w rozliczeniu za 2007 a już we wrzesniu 2007
    zmieniono na 1145.

  • 4. Data: 2007-10-07 17:16:25
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 07-10-2007 o 18:34:13 Jacek_P <W...@c...edu.pl> napisał(a):

    > No wlasnie. Tych 120 zl do tej pory nie zauwazylem
    > w zadnym PIT-ie rocznym.

    Bo dopiero od 2007 roku jest to w ustawie

  • 5. Data: 2007-10-07 19:02:07
    Temat: Wirtualna ulga na dziecko
    Od: "graham" <g...@g...poczta.pl>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tzt7lnjaipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Bo dopiero od 2007 roku jest to w ustawie

    W jakiej ustawie?
    Czy ta ustawa jest tak samo wirtualna jak ta ulga 120 zł?

  • 6. Data: 2007-10-07 19:03:43
    Temat: Re: Wirtualna ulga na dziecko
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 07-10-2007 o 21:02:07 graham <g...@g...poczta.pl> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > W jakiej ustawie?
    > Czy ta ustawa jest tak samo wirtualna jak ta ulga 120 zł?

    Co to znaczy wirtualna?

  • 7. Data: 2007-10-07 19:12:24
    Od: "graham" <g...@g...poczta.pl>

    <t...@o...pl> wrote in message news:op.tzuckhjtipkhj4@unk.compnet.com.pl...

    > Co to znaczy wirtualna?

    To znaczy, że istnieje tylko w necie a dokładnie tylko w twojej wypowiedzi a
    nie ma jej w rzeczywistości czyli w Dzienniku Ustaw.
    Jeżeli tak nie jest podaj nr Dziennika Ustaw.

  • 8. Data: 2007-10-07 19:25:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 7 października 2007 21:03
    (autor t...@o...pl
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > Co to znaczy wirtualna?

    virtual (ang): właściwy, faktyczny, rzeczywisty

    Czyli graham pyta czy ta ustawa jest rzeczywista....

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 9. Data: 2007-10-07 19:44:16
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 07-10-2007 o 21:12:24 graham <g...@g...poczta.pl> napisał(a):

    > <t...@o...pl> wrote in message

    > To znaczy, że istnieje tylko w necie a dokładnie tylko w twojej
    > wypowiedzi a nie ma jej w rzeczywistości czyli w Dzienniku Ustaw.
    > Jeżeli tak nie jest podaj nr Dziennika Ustaw.

    Uspokój się, w kościele było za długie kazanie?

    Ustawa o zmianie ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 16
    listopada 2006 r.,
    Dz.U.217 z 2006r., poz 1587, 1588, Art. 1 pkt 30, dodający Art. 27f do
    updof.

  • 10. Data: 2007-10-07 19:45:17

    Dnia 07-10-2007 o 21:25:44 Tristan <n...@s...pl> napisał(a):

> [...]
    > wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > virtual (ang): właściwy, faktyczny, rzeczywisty
    >
    > Czyli graham pyta czy ta ustawa jest rzeczywista....

    Wiem, wiem

    Tylko że skoro rzucał się o rzeczywistą ustawę tak jakby była
    nierzeczywista,
    to myślałem że inaczej pojmuje wirtualność :)