  • 1. Data: 2008-02-04 22:24:27
    Temat: Ulga na dzieci
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    Witam,
    Jeżeli małżonkowie nie moga się rozliczać razem (dg na ryczałcie), czy można
    odliczyć część ulgi na dziecko od podatku jednego małżonka, a częśc od
    drugiego - w przypadku, jeżeli podatku jednego z nich jest za mało, by
    odliczyć całość?

    pozdr.
    andie

  • 2. Data: 2008-02-05 08:20:41
    Temat: Re: Ulga na dzieci
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 04 Feb 2008 23:24:27 +0100, andie napisał(a):

> [...]
    > odliczyć część ulgi na dziecko od podatku jednego małżonka, a częśc od
    > drugiego - w przypadku, jeżeli podatku jednego z nich jest za mało, by

    Ulga na dzieci nie przysługuje osobom na ryczałcie.

  • 3. Data: 2008-02-05 09:32:23
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 08:20:41 +0000, jureq napisał(a):

    > Ulga na dzieci nie przysługuje osobom na ryczałcie.

    Chyba, że oprócz tych dochodów z dg są inne opodatkowane według skali....

  • 4. Data: 2008-02-05 20:56:11
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    Użytkownik "jureq" napisał:

    > Chyba, że oprócz tych dochodów z dg są inne opodatkowane według skali....

    Tak, są. Poza dg jestem zatrudniony na umowe o pracę i chodzi mi o
    odliczenie od podatku z tej włesnie umowy.
    Żona jest równiez zatrudniona.

    andie

  • 5. Data: 2008-02-06 07:51:26
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 05 Feb 2008 21:56:11 +0100, andie napisał(a):

    > Tak, są. Poza dg jestem zatrudniony na umowe o pracę i chodzi mi o
    > odliczenie od podatku z tej włesnie umowy.
    > Żona jest równiez zatrudniona.

    To ulgę na dzieci możecie podzielić między siebie dowolnie.

  • 6. Data: 2008-02-06 17:19:50
    Od: "andie" <a...@p...pl>

    Użytkownik "jureq" napisał w wiadomości :

    > To ulgę na dzieci możecie podzielić między siebie dowolnie.

    Dzięki
    andie