  • 1. Data: 2003-10-13 07:18:44
    Temat: Ulga remontowa a kuchenka gazowa
    Od: "Arkadiusz Gawronowski" <a...@2...pl>

    Witam wszystkich
    Standardowy problem - chce zaczac remont w przyszym roku. Czy mozna
    odliczyc w tym roku zakup kuchenki gazowej wolnostojacej, aby nabyc prawo do
    ulgi na lata 2003-2005?
    Nie wiem czy to ma znaczenie, ale w mieszkaniu nie ma instalacji
    gazowej, kuchenka bedzie "zasilana" z butli gazowej.

    Dzieki
    Arkadiusz Gawronowski

  • 2. Data: 2003-10-13 08:30:23
    Temat: Re: Ulga remontowa a kuchenka gazowa
    Od: "PO" <p...@p...onet.pl_NOSPAM>

    "Arkadiusz Gawronowski" <a...@2...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie wiem czy to ma znaczenie, ale w mieszkaniu nie ma instalacji
    > gazowej, kuchenka bedzie "zasilana" z butli gazowej.

    Ja przylaczam sie do powyzszego pytania, a nawet chcialbym je uogolnic:
    co mozna kupic /mozliwie niedrogiego/ by nabyc uprawnienia do ulgi
    remontowej?

    pozdrawiam
    Piotr