  • 1. Data: 2003-12-12 12:41:56
    Temat: Ulga remontowa a za mały dochód
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Witam!

    W tym roku rozpocząłem remont mieszkania. Jednakże nasz
    dochód (rozliczam się wspólnie z żoną) jest niższy od kwoty
    wolnej od podatku, wobec czego nie mamy już z czego odliczyć
    naszych zakupów. I stąd obawa: jeżeli nie zaczniemy odliczać
    w tym roku, to w przyszłym już nie będziemy mogli...

    Czy wobec tego, pomimo tak niskiego dochodu można te wydatki
    wpisać do PIT i chociaż nie spowoduje to zmiany wielkości podatku
    (bo i tak dostaniemy zwrot) umożliwi nam kontynuowanie ulgi
    w kolejnych latach?

    pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2003-12-12 13:00:19
    Temat: Re: Ulga remontowa a za mały dochód
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Kubik wrote:

> [...]
    > wpisać do PIT i chociaż nie spowoduje to zmiany wielkości podatku
    > (bo i tak dostaniemy zwrot) umożliwi nam kontynuowanie ulgi

    Sampan sobie odpowiedzial...

    Wykaze pan w PIT i kwota ta bedzie przenoszona na kolejne lata..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2003-12-12 17:51:51
    Od: "Kubik" <k...@p...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości