  • 1. Data: 2006-02-03 20:33:49
    Temat: Umowa Zlecenia a DG
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    prowadze 1-os DG ktora nie wykazuje dochodu, od 1.2.06 pracuje tez na Umowe
    zlecenia (pensja 400zl). dotad pracowalem na UoP wiec z tytulu DG placilem
    tylko ubezp. zdrowotne.
    czy teraz musze placic z DG spoleczne.

    jak byscie to zoptymalizowali, np. pracodawca nie placi za mnie ZUSu (placi
    chyba tylko zdrowotne, tak?), dzieki temu daje ~2x wiecej 'do reki' a ZUS
    place sam za siebie z DG (emer+spol+zdrow etc.) - tak jest dobrze?

  • 2. Data: 2006-02-03 22:29:12
    Temat: Re: Umowa Zlecenia a DG
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a Dr wklepał/a:
    > prowadze 1-os DG ktora nie wykazuje dochodu, od 1.2.06 pracuje tez na Umowe
    > zlecenia (pensja 400zl).

    Uważaj z tą pensją, bo to nosi znamiona stałego zatrudnienia a
    nie zleceń.
    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"