  • 1. Data: 2005-04-30 07:11:55
    Temat: Umowa o dzielo a odliczenia
    Od: "TAG" <t...@u...dc.e-wro.pl>

    Witam,

    Mam takie nurtujace mnie pytanie.
    Uzyskuje dochod z tytulu umowow o dzielo (z okazji praw
    autorskich odliczam 50% jako koszta uzyskania). Czy bedac
    studentem moge odliczyc dodatkowo jakies wydatki na nauke
    lub, co mnie najbardziej interesuje z racji zawodu, sprzet
    komputerowy. Planuje zakup laptopa i nie wiem czy mam
    sie rozgladac za czyms z faktura.

    Z gory dziekuje za wskazowki i pozdrawiam,

    --
    Tymoteusz Aleksander Góral

  • 2. Data: 2005-04-30 07:22:31
    Temat: Re: Umowa o dzielo a odliczenia
    Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>

    Użytkownik "TAG" <t...@u...dc.e-wro.pl> napisał w wiadomości
    > Czy bedac studentem moge odliczyc dodatkowo jakies wydatki na nauke
    > lub, co mnie najbardziej interesuje z racji zawodu, sprzet
    > komputerowy. Planuje zakup laptopa i nie wiem czy mam
    > sie rozgladac za czyms z faktura.
    Nie ma już tych odliczeń. Tylko za internet w 2005r. będziesz mógł sobie
    odliczyć, poniesione wydatki do kwoty 760 zł.

    --
    Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
    www.handbike.pl