  • 11. Data: 2004-02-08 00:49:32
    Temat: Re: Umowa o dzieło jaki PIT?
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> nagryzmolił(a) w
    news:Pine.WNT.4.58.0402072348590.-237268681@Athlon.p
    ortezjan.zabrze.pl:

    > On Sat, 7 Feb 2004, Marcin Lubojański wrote:
    > [...]
    >
    > Jak zleceniodawca ci bardzo nie podpadł to może daj mu szansę
    > i zadzwoń że ci się PIT nie podoba :)

    Ale oni tak wystawili duuużej ilości osób. Zresztą mi się tam PIT podoba
    ;-))

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2004-02-16 10:32:25
    Od: Ola<b...@t...pl>

    Pomóżcie!!
    musze wypełnić PIT-4 i niwiem w która rubryke wpisać umowe o dzieło
    i rade nadzorcza. W c6 nieda sie ponieważ tam jest należność za
    pracę przypadająca tymczasowo aresztowanym lub skazanym?
    i niewiem pomocy 20 juz niedługi!!!!!!!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 14. Data: 2004-02-16 10:34:48
    Od: Ola<b...@t...pl>

    w której rubryce w pit-4 nowym z 2004 za styczeń pod. dochod. od
    kwoty dokonanych wypłat mam wpisac umowe o dzieło i rade
    nadzorcza?

    -> http://usenet.pomocprawna.info