  • 1. Data: 2012-06-01 16:00:04
    Temat: Umowa o pracę.
    Od: Mateusz <s...@w...pl>

    Witam.
    Mój pracownik, zatrudniony na pełny, etat za pensje minimalną, na
    stanowisku "Informatyk" otworzył działalność gospodarczą polegającą na
    udzielaniu usług informatycznych oraz usług pozycjonowania stron
    internetowych.

    Czy mogę nabyć u niego usługi pozycjonowania?

    Oczywiście w pytaniu chodzi głównie o składki ZUS.
    Ja odprowadzam za niego od pensji minimalnej, a on, z działalności płaci
    tylko zdrowotne.

    Czy wystawienie faktury na "pozycjonowanie" nie spowoduje powiększenia
    obowiązkowych składek ZUS?

    Mateusz