  • 1. Data: 2007-07-05 07:11:32
    Temat: Umowa z klientem a faktura
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Jest umowa z klientem na świadczenie usług dostępu do Internetu. Jest tam
    informacja, że klient będzie płacił zgodnie z obowiązującym cennikiem.
    W cenniku jest podana wysokość abonamentu.

    Firma chciałaby zrobić promocję i w określonych przypadkach dawać klientowi
    miesiąc "gratis". Jak to rozwiązać, żeby US się nie przyczepił?

    Widzę takie warianty:
    - aneks do umowy ustalający na dwa miesiące abonament w wysokości
    połowy normalnego abonamentu (w końcu można chyba zaproponować
    dowolną cenę)
    - aneks do umowy ustalający na miesiąc abonament w wysokości 1 zł (no,
    będzie niezupełnie gratis)
    - wystawienie faktury, skorygowanie jej do zera z adnotacją, że przyczyną
    korekty jest "rabat" (tylko co jeśli US zapyta, z jakiej okazji był
    rabat - jeśli powiem "chłyt marketingowy", to się odczepią?)

    Generalnie - trzeba klientowi dać coś za darmo tak, żeby było to zgodne
    z umową i nie było traktowane jako wynagrodzenie.

    Mi najbezpieczniej wygląda wariant pierwszy - połowa abonamentu przez dwa
    razy dłuższy czas. Co o tym sądzicie?

    P.

  • 2. Data: 2007-07-05 07:59:09
    Temat: Re: Umowa z klientem a faktura
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Mi najbezpieczniej wygl?da wariant pierwszy - połowa abonamentu przez dwa
    > razy dłuższy czas. Co o tym s?dzicie?

    Prosciej jest podwyzszyc mu dwukrotnie predkosc transmisji ...

    Ewentualnie razem z fakturą wysłać jakis dobry film "gazetkowy", np. "O
    dwóch takich, co ukradli Księżyc" ;)

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl

  • 3. Data: 2007-07-05 08:10:34
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> wrote:
    > Prosciej jest podwyzszyc mu dwukrotnie predkosc transmisji ...
    >
    > Ewentualnie razem z fakturą wysłać jakis dobry film "gazetkowy", np. "O
    > dwóch takich, co ukradli Księżyc" ;)

    Nie, tutaj niestety takie rozwiązania nie wchodzą w grę - musi być za
    darmo :)

    P.