  • 1. Data: 2008-04-07 14:36:38
    Temat: Uniewaznienie pieczatki
    Od: George Orwell <n...@m...it>

    Witam,

    Mam pytanie - co powinienem zrobic jezeli zgubilem pieczatke firmowa mojej DG?
    Czy powinieniem to gdzies zglosic? Dac ogloszenie do gazety?

    Pozdrawiam

    Andrzej P.

    Il mittente di questo messaggio|The sender address of this
    non corrisponde ad un utente |message is not related to a real
    reale ma all'indirizzo fittizio|person but to a fake address of an
    di un sistema anonimizzatore |anonymous system
    Per maggiori informazioni |For more info
    https://www.mixmaster.it

  • 2. Data: 2008-04-07 14:52:33
    Temat: Re: Uniewaznienie pieczatki
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl>

    Dnia 07-04-2008 o 16:36:38 George Orwell <n...@m...it> napisał(a):

    > Mam pytanie - co powinienem zrobic jezeli zgubilem pieczatke firmowa
    > mojej DG?
    > Czy powinieniem to gdzies zglosic? Dac ogloszenie do gazety?

    żartujesz? zamów nową pieczątkę i tyle. pieczątka nie ma żadnego znaczenia.
    kazdy może zamówić pieczątkę z nazwą Twojej firmy. nikt nie pyta o
    dokumenty
    przy wyrabianiu pieczątki.

    Piotr

  • 3. Data: 2008-04-07 16:42:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    George Orwell pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie - co powinienem zrobic jezeli zgubilem pieczatke firmowa mojej DG?
    > Czy powinieniem to gdzies zglosic? Dac ogloszenie do gazety?

    Musisz koniecznie wykupić minimum minutę czasu antenowego tuż przed
    głównym wydaniem wiadomości w TVP1 i zaprezentować swoją unieważnianą
    pieczątkę.

  • 4. Data: 2008-04-07 20:41:37
    Od: interpio <i...@d...pl>

    To po co, w gazetch o zasięgu ogólnopolskim, głównie firmy dają
    ogłoszenie, że
    unieważnia się zagubione pieczątki ... ?

  • 5. Data: 2008-04-07 21:01:42
    Od: <s...@a...pl>

    > To po co, w gazetch o zasięgu ogólnopolskim, głównie firmy dają
    > ogłoszenie, że
    > unieważnia się zagubione pieczątki ... ?

    Pewnie z takiej samej, dla której ksiegowe w tych firmach żądają faktur z
    pieczątkami...

  • 6. Data: 2008-04-07 21:20:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 07 kwiecień 2008 22:41
    (autor interpio
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak:
    <8...@z...go
    oglegroups.com>):

    > To po co, w gazetch o zasięgu ogólnopolskim, głównie firmy dają
    > ogłoszenie, że
    > unieważnia się zagubione pieczątki ... ?

    Żeby ostrzec kontrahentów, że mogą się pojawić identyczne z oryginałem, a
    fałszowane dokumenty.
    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 7. Data: 2008-04-07 21:23:05
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 07.04.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:

    > Żeby ostrzec kontrahentów, że mogą się pojawić identyczne z oryginałem, a
    > fałszowane dokumenty.

    ...które mogą się oczywiście równie dobrze pojawić przed zgubieniem
    pieczątki. Nie wiem, może te księgowe dostają procent od tych ogłoszeń, czy
    co... ;) Sensu w tym nie ma żadnego.
    --
    Samotnik
    Kosmetyki: http://www.pachnidelko.pl/

  • 8. Data: 2008-04-07 21:26:59
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 07 kwiecień 2008 23:23
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > ...które mogą się oczywiście równie dobrze pojawić przed zgubieniem
    > pieczątki.

    No jest taka opcja, że ktoś będzie ,,pożyczał'' pieczątkę.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 9. Data: 2008-04-07 21:36:18
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    > No jest taka opcja, że ktoś będzie ,,pożyczał'' pieczątkę.

    Tzn? Jutro sobie zrobię dowolną pieczątkę, nie muszę od nikogo pożyczać.
    Podobnie zrobi każdy oszust w tym kraju.

  • 10. Data: 2008-04-08 06:39:44
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 07 kwiecień 2008 23:36
    (autor Samotnik
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <s...@l...localdomain>):

    > Tzn? Jutro sobie zrobię dowolną pieczątkę, nie muszę od nikogo pożyczać.
    > Podobnie zrobi każdy oszust w tym kraju.

    Tyle, że będzie ona inna niż ta, którą się posługuję.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com