  • 1. Data: 2008-02-18 14:51:26
    Temat: Urlop wychowawczy, podatek, ZUS
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Witam,
    czy dla osoby przebywającej na urlopie wychowawczym ZUS przesyła jakieś
    dokumenty, które należy uwzględnić w rozliczeniu rocznym podatku?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-18 14:57:04
    Temat: Re: Urlop wychowawczy, podatek, ZUS
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > czy dla osoby przebywającej na urlopie wychowawczym ZUS przesyła jakieś
    > dokumenty, które należy uwzględnić w rozliczeniu rocznym podatku?

    A zasiłek wychowawczy od ZUS dostaje?

  • 3. Data: 2008-02-18 17:38:12
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > A zasiłek wychowawczy od ZUS dostaje?

    Nie, zasiłku wychowawczego nie pobiera.

  • 4. Data: 2008-02-18 17:45:04
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Nie, zasiłku wychowawczego nie pobiera.

    No to co chcesz w PIT uwzględniać?

  • 5. Data: 2008-02-18 17:46:54
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Cavallino pisze:

    > No to co chcesz w PIT uwzględniać?

    np. składki na ubezpieczenie społeczne.

  • 6. Data: 2008-02-18 17:57:29
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Marcin pisze:

    > Nie, zasiłku wychowawczego nie pobiera.

    To ZUS niczego nie przyśle i nie ma nic do uwzględnienia z tego tytułu w
    PIT rocznym.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2008-02-18 17:58:52
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Maddy pisze:

    > To ZUS niczego nie przyśle i nie ma nic do uwzględnienia z tego tytułu w
    > PIT rocznym.
    >

    > Maddy

    dzięki za wszystkie odpowiedzi.
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-02-18 18:47:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin wrote:

    > np. składki na ubezpieczenie społeczne.

    a zapłaciłeś jakieś?

  • 9. Data: 2008-02-18 19:52:53
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > np. składki na ubezpieczenie społeczne.

    A płaci jakieś?

  • 10. Data: 2008-02-18 22:14:18
    Od: Marcin <m...@p...fm>

    Cavallino pisze:

    > A płaci jakieś?

    Zgodnie z ustawą składki za osoby przebywające na urlopie wychowawczym
    pokrywa budżet państwa, stąd moje pytanie czy ZUS może jakieś dokumenty
    przesłać.