  • 1. Data: 2014-09-12 21:06:02
    Temat: Utrata wartosci aportu - bilans
    Od: PJ <p...@n...noname>

    Do nowo zawiazanej spolki z o.o. wniesiony zostal aport o wartosci 5
    tys. PLN w postaci domeny internetowej na pokrycie kapitalu zakladowego.
    Przed koncem roku finansowego aport utracil wartosc, poniewaz nie
    przedluzono rejestracji domeny. W bilansie mozna zatem zapisac:

    AKTYWA
    Wartosci niematerialne i prawne 0 PLN
    Amortyzacja 5000 PLN

    PASYWA
    Kapital zakladowy 5000 PLN

    Moje pytanie dotyczy bilansu w latach nastepnych - jak powinien wygladac?

  • 2. Data: 2014-09-22 07:24:48
    Temat: Re: Utrata wartosci aportu - bilans
    Od: "mkgp" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "PJ" <p...@n...noname> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Kapital zakladowy 5000 PLN
    >
    > Moje pytanie dotyczy bilansu w latach nastepnych - jak powinien wygladac?

    W bilansie nie ma amortyzacji.
    Zakladajac, ze nie bylo zadnych innych operacji to w bilansie bedzie:

    Aktywa:
    - wart. niematerialne i prawne: 0,00

    Pasywa:
    - kapital zakladowy: 5000,00