  • 1. Data: 2005-02-16 10:40:06
    Temat: Uzupełnienie apteczki
    Od: "Kalina" <d...@s...pl .invalid>

    Witam

    Czy wydatki poniesione na uzupełnienie apteczki pracowniczej to KUP? (PDOF),
    W przepisach jest mowa, że począwszy od 1 stycznia 2004 r do KUP nie zalicza
    się wydatków związanych z finansowaniem świadczeń zdrowotnych przez
    pracodawcę na rzecz pracowników. Kosztami będą jedynie te, do których
    ponoszenia zobowiązują pracodawcę przepisy KP oraz innych ustaw.

    Może powiem konkretniej: kupiono opaskę dzianinową , spirytus, wodę
    utlenioną, plaster, ale również rutinoscorbin, wit.c. valerianę i ibuprom.
    Jeśli chodzi o srodki dot. 1-wszej pomocy, to nie mam pytań (art. 233 KP
    nanosi taki obowiązek), ale co z witaminami?

    Dziękuję za wszelkie wskazówki.

    Pozdrawiam
    monika

  • 2. Data: 2005-02-17 20:53:46
    Temat: Re: Uzupełnienie apteczki
    Od: "mdruda" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli chodzi o srodki dot. 1-wszej pomocy, to nie mam pytań (art. 233 KP
    > nanosi taki obowiązek), ale co z witaminami?

    To nie sa swiadczenia zdrowotne na rzec pracownikow tylko wydatki zwiazane z
    BHP wiec stanowia KUP.
    Co do witamin - ja zaliczam do NKUP

  • 3. Data: 2005-02-17 21:37:06
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia mdruda <m...@p...onet.pl>
    wystukał[a]:
    > Użytkownik "Kalina" <d...@s...pl .invalid> napisał w wiadomości
    > To nie sa swiadczenia zdrowotne na rzec pracownikow tylko wydatki
    > zwiazane z BHP wiec stanowia KUP.
    > Co do witamin - ja zaliczam do NKUP

    Z tego to tylko wit. c by mogła być sporna. Rutinoscorbin to nie tylko
    na przeziębienie ale też na krwotoki /np. z nosa - uelastycznia naczynia
    krwionośnie i zmniejsza ich przepuszczalność/ - więc to łatwo można by
    wytłumaczyć.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --