  • 21. Data: 2019-03-28 19:48:44
    Temat: Re: Użytkowanie wieczyste...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Mar 2019 13:05:25 +0100, Michał Jankowski napisał(a):

    > Po co nagrywać, jak oni to oficjalnie piszą i mówią i dowody są czarno
    > na białym:
    > http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2456842
    4,uzytkowanie-wieczyste-tylko-2-tys-warszawiakow-z-p
    otwierdzeniem.html

    To Wyborcza pisze :-)
    A "Rok 1984" pamietasz ? Jak bohater zmienial tresc starych gazet ?
    Dzis wystarczy zmienic na serwerze.

    Ale za o padlo w TVPiS:
    -wlasnosc zmienila sie automatycznie 1 stycznia, uzytkowania juz nie
    ma, wiec nie ma za co placic
    -ale teraz musisz placic przez 20 lat oplate przeksztalceniowa, w
    wysokosci takiej, jak za uzytkowanie,

    -lub zaplacic jednorazowo z bonifikata,
    -ale o dopiero jak Ci gmina przysle zaswiadczenie o przeksztalceniu, a
    gminy sie nie spiesza.

    J.

  • 22. Data: 2019-03-28 21:34:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 28.03.2019 o 19:48, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > -lub zaplacic jednorazowo z bonifikata,
    > -ale o dopiero jak Ci gmina przysle zaswiadczenie o przeksztalceniu, a

    Ale termin wpłaty opłaty przekształceniowej za ten rok mija dopiero w 2020.

    O, tutaj rząd w rządowej telewizji "radzi płacić".
    https://www.tvp.info/41949507/rzad-radzi-oplacic-uzy
    tkowanie-wieczyste

    No żeż k...a mać, albo jest obowiązek zapłaty albo nie.

    MJ

  • 23. Data: 2019-03-28 21:56:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 28 Mar 2019 21:34:22 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > https://www.tvp.info/41949507/rzad-radzi-oplacic-uzy
    tkowanie-wieczyste

    > No żeż k...a mać, albo jest obowiązek zapłaty albo nie.

    Zachodzi pytanie - czy to Prawo, czy Sprawiedliwosc :-)

    J.

  • 24. Data: 2019-03-29 10:02:23
    Od: ń <k...@t...sie>

    Z dwojga wybieram sprawiedliwość, gdyż prawo od zarania było środkiem ucisku
    mniejszych i słabszych przez większych i silniejszych.

    -----

  • 25. Data: 2019-03-29 13:49:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-28 o 19:48, J.F. pisze:
    > -lub zaplacic jednorazowo z bonifikata,
    > -ale o dopiero jak Ci gmina przysle zaswiadczenie o przeksztalceniu, a
    > gminy sie nie spiesza.

    Jakiś tydzień temu odebrałem telefon z urzędu miasta (dużego) z
    pytaniem, na jak adres mają mi wysłać zaświadczenie.
    Więc chyba nie jest tak źle.

    --
    Pete

  • 26. Data: 2019-03-29 15:45:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    >Jakiś tydzień temu odebrałem telefon z urzędu miasta (dużego) z
    >pytaniem, na jak adres mają mi wysłać zaświadczenie.
    >Więc chyba nie jest tak źle.

    TVPiS twierdzila, ze urzednicy sie zaslaniaja iloscia tych wysylanych
    poswiadczen ... a jak trzeba bylo rozeslac podwyzki, to sie dalo
    szybko i sprawnie :-)

    A swoja droga ... skad mieli nr telefonu ?

    J.

  • 27. Data: 2019-03-29 22:14:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-03-29 o 15:45, J.F. pisze:

    > A swoja droga ... skad mieli nr telefonu ?

    pewnie z DG, bo się trzeba było określić pod kątem de minimis.

    --
    Pete