  • 1. Data: 2003-02-24 17:56:09
    Temat: VAT-7: Przeniesienie nadwyzki VAT z grudnia
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl>

    Witam
    W programie z ktorego korzystam, w deklaracji VAT-7 za styczen nie mozna nic
    wpisac recznie do poz.39 (ustawione jest na stale 0,-). Czy sa jakies
    formalne przeciwwskazania do przeniesienia nadwyzki z poz.68 w grudniowej
    deklaracji, czy tez jest to wylacznie inwencja tworcy programu?
    Andy

  • 2. Data: 2003-02-24 18:02:33
    Temat: Re: VAT-7: Przeniesienie nadwyzki VAT z grudnia
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Dnia 24-02-2003 18:56, Użytkownik Andy napisał:
> [...]
    > formalne przeciwwskazania do przeniesienia nadwyzki z poz.68 w grudniowej
    > deklaracji, czy tez jest to wylacznie inwencja tworcy programu?

    VATu nie rozlicza sie rocznie a miesiecznie "na okrągło", więc
    niemoznośc przeniesienia nadwyżki z grudnia to tylko autorski pomysł
    twórców programu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2003-02-24 18:10:10
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl>

    > VATu nie rozlicza sie rocznie a miesiecznie "na okrągło", więc
    > niemoznośc przeniesienia nadwyżki z grudnia to tylko autorski pomysł
    > twórców programu.

    Dziekuje!
    Chcialem sie upewnic zanim ich jutro poustawiam :-)
    Pozdrawiam
    Andy

  • 4. Data: 2003-02-24 18:36:31
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andy chwycił(a) pióro i napisał(a):
> [...]
    grudniowej
    > deklaracji, czy tez jest to wylacznie inwencja tworcy programu?

    Pochwal się jaki to program "robi ręcznie" deklaracje. A może dlatego że
    masz starą wersje druku? A może wcięło Ci gdzieś bazy z ubiegłego roku?
    Przyczyn może być kilka,ale przeciwwskazań do przeniesienia nie ma.A pola
    w tej deklaracji masz edytowalne?

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 5. Data: 2003-02-24 21:48:32
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl>

    > Pochwal się jaki to program "robi ręcznie" deklaracje.

    KPiR firmy Varico.

    > A może dlatego że masz starą wersje druku?

    Wersja programu, ktora mam (z konca grudnia 2002) nie ma jeszcze nowych
    wzorow drukow (albo ja nie potrafie ich znalezc).

    >A może wcięło Ci gdzieś bazy z ubiegłego roku?

    Wszystkie inne dane zostaly wczytane z poprzedniego roku poprawnie.

    > A pola w tej deklaracji masz edytowalne?

    Wlasnie w styczniu - nie, nastepne miesiace juz tak.
    Z ciekawosci zajrzalem do deklaracji 01.2002 i okazalo sie, ze w owczesna
    wersja programu pozwalala na edycje.
    W sumie na ten program nie narzekam, ale dzisiaj wydrukowalem deklaracje
    VAT-7, a tu z przeniesienia - 0, chce zmienic - nie mozna, no i
    zglupialem...
    Andy

  • 6. Data: 2003-02-25 16:05:20
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Andy chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > VAT-7, a tu z przeniesienia - 0, chce zmienic - nie mozna, no i
    > zglupialem...

    W tym przypadku ja też.Jeśli w zeszłym styczniu pola były edytowalne,a
    teraz nie,to jest to dziwne.Programy mają jednak to do siebie,że czasami
    potrafią się zachowywać nieprzewidywalnie. O userach już nie wspomnę.

  • 7. Data: 2003-02-27 18:54:18
    Od: "Sławomir Stępniak" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andy" <a...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    | KPiR firmy Varico.
    | W sumie na ten program nie narzekam, ale dzisiaj wydrukowalem deklaracje
    | VAT-7, a tu z przeniesienia - 0, chce zmienic - nie mozna, no i
    | zglupialem...

    A może nie bylo sprzedazy w styczniu i z przeniesienia jest 0 ale będzie w
    lutym jak sie pojawi jakakolwiek sprzedaz bo program pamięta tylko nigdzie
    nie pokazuje. Mnie wlasnie ten sam KPIR tak dziala i to nie tylko na
    przelomie roku.

    pzdr Slawek S. s...@p...onet.pl1 (ale bez cyfr)

  • 8. Data: 2003-02-27 20:13:19
    Od: "Andy" <a...@a...net.pl>

    > A może nie bylo sprzedazy w styczniu i z przeniesienia jest 0 ale będzie w
    > lutym jak sie pojawi jakakolwiek sprzedaz bo program pamięta tylko nigdzie
    > nie pokazuje.

    Byla sprzedaz opodatkowana i w grudniu i w styczniu. Poza tym jak nie ma
    sprzedazy, to na nastepny miesiac przechodzi wlasnie to przeniesienie, a
    reszta pozostaje "w pamieci".
    Andy