  • 1. Data: 2005-04-06 22:46:37
    Temat: VAT MP, kwartalne rozliczanie, dg
    Od: Schliesky <s...@s...pl>

    Czy może mi ktoś odpowiedzieć, bo już całkiem mi różni ludzie
    zamieszali, czy rozliczając się kwartalnie Z VATu muszę być małym
    przedsiębiorcą i wystawiać faktury VAT z dopiskiem MP?

    Nie rozliczam się z VAT'u metodą kasową (rozliczam się z VAT'u według
    daty wystawienia faktur).

    --
    *Schliesky* email: schliesky at gazeta kropka pl
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 2. Data: 2005-04-06 23:24:26
    Temat: Re: VAT MP, kwartalne rozliczanie, dg
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Schliesky" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rozliczając się
    > kwartalnie Z VATu muszę być małym przedsiębiorcą i wystawiać faktury VAT z

    hm... a co ma "piernik do wiatraka" ?
    rozliczasz się z VAT miesięcznie lub kwartalnie...
    Twój wybór..reszta nie ma nic do rzeczy...

    pozdr. Darek SP2BZW

    P.S. "mały" i MP to sposób rozliczenia VAT należnego,
    poczytaj ustawę...

  • 3. Data: 2005-04-07 13:30:00
    Od: "Bea" <b...@g...pl>

    Jezeli spelniasz warunki (sa w ustawie) to mozesz sie rozliczac kwartanie
    kasowo lub kwartalnie "memorialowo". "Memoriałowo" to znaczy wg wystawienia
    faktur czyli jak ty.
    Nie wystawiasz faktur VAT-MP.

    Faktury VAT-MP wystawiają tylko rozliczajacy sie kasowo.

    Pozdrawiam!

    Beata

  • 4. Data: 2005-04-07 22:42:19
    Od: Schliesky <s...@s...pl>

    Bea wrote:
> [...]
    > faktur czyli jak ty.
    > Nie wystawiasz faktur VAT-MP.
    >
    > Faktury VAT-MP wystawiają tylko rozliczajacy sie kasowo.

    Dzięki serdeczne.