  • 1. Data: 2015-01-15 09:29:10
    Temat: VAT-UE a spozniona faktura
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Witajcie,

    przyszła faktura (zakupowa, towar) z datą z danego kwartału, już po złożeniu
    VAT-UE za dany kwartał. Czy tę fakturę można w VAT-UE za kolejny kwartał,
    czy trzeba zrobić korektę VAT-UE?

    a.

  • 2. Data: 2015-01-15 23:23:01
    Temat: Re: VAT-UE a spozniona faktura
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Jan 2015, Wemif wrote:

> [...]
    > VAT-UE za dany kwartał. Czy tę fakturę można w VAT-UE za kolejny kwartał,

    Uwaga, tylko głośno myślę - nie jest to art.86.10b.2.a?

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,32,32,670,,,
    ustawa-z-dnia-11032004-r-o-podatku-od-towarow-i-uslu
    g.html

    +++
    a) otrzyma fakturę dokumentujšcš dostawę towarów, stanowišcš u niego
    wewnštrzwspólnotowe nabycie towarów, w terminie trzech miesięcy od upływu
    miesišca, w którym w odniesieniu do nabytych towarów powstał obowišzek
    podatkowy,
    ---

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2015-01-16 20:34:19
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    > Uwaga, tylko głośno myślę - nie jest to art.86.10b.2.a?

    Dziekuje. Tak też zrobiłem. Ciekawe czy US czeka do kolejnego
    kwartału, wydaje mi się, że raz miałem wezwanie przed złożeniem
    kolejnego VAT-UE, gdy się nie zgadzała krzyżowka sprzedaż/zakup,
    z tym że to był błąd, bo sprzedający usługę księgował to jako towar.

    a.