  • 1. Data: 2014-08-12 20:53:41
    Temat: VAT od zakupu auta i VAT od paliwa
    Od: "Krzychu" <v...@w...pl>

    Witam!

    Przypadkiem na stronie skody znalazłem taką informację:
    http://www.skoda-auto.pl/oferta/pages/odlicz-vat.asp

    "Samochody posiadają homologację ciężarową N1 na podstawie dyrektywy
    2007/46/WE i jego dopuszczalna ładowność wynosi powyżej 500 kg. W takim
    pojeździe nie ma konieczności instalowania przegrody (kratki)...."

    Czy w świetle aktualnych przepisów faktycznie mogę odliczyć cały VAT od
    zakupu? Ewentualnie cały VAT od każdej raty leasingu?
    A co z paliwem? Jeżeli nie chcę prowadzić ewidencji przebiegu to 50% od
    zdaje się lipca 2015?