  • 1. Data: 2016-06-11 18:00:57
    Temat: VAT przy zakupie z Chin
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Czy można odliczyć VAT zapłacony w Urzędzie Celnym przy zakupie telefonu z
    Chin?

  • 2. Data: 2016-06-11 18:57:25
    Temat: Re: VAT przy zakupie z Chin
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 18:00, Budzik pisze:
    > Czy można odliczyć VAT zapłacony w Urzędzie Celnym przy zakupie telefonu z
    > Chin?

    Tak i nie.
    Do odliczenia VAT jest potrzebnych kilka warunków.
    Zapłacenie z Urzędzie Celnym jest jednym z tych warunków.
    A co z resztą?

  • 3. Data: 2016-06-11 20:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Tak i nie.
    > Do odliczenia VAT jest potrzebnych kilka warunków.
    > Zapłacenie z Urzędzie Celnym jest jednym z tych warunków.
    > A co z resztą?

    Ze tak powiem - to ja sie pytam :)

  • 4. Data: 2016-06-11 20:46:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-06-11 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ze tak powiem - to ja sie pytam :)

    To w moim poprzednim poście w pierwszym zdaniu jest odpowiedź.
    Jest art 86 i ja mam się Ciebie o wszystko dopytywać?