  • 1. Data: 2004-07-13 21:30:58
    Temat: VAT z Niemiec
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Witam!
    Czy gdybym założył DG i "importował" oprogramowanie do Polski (kupowałbym w
    Niemczech, sprzedawałbym w Polsce), czy na początku by mnie obowiązywało
    podmiotowe zwolnienie z VAT (do 10000Euro obrotu), czy handel z zagranicą
    takie zwolnienie od razu kasuje?

    Pozdawiam, Juliusz Romanowski

  • 2. Data: 2004-07-15 16:04:57
    Temat: Re: VAT z Niemiec
    Od: "Julek" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podmiotowe zwolnienie z VAT (do 10000 Euro obrotu), czy handel z zagranicą

    Dobra, sam to sprawdziłem - dalej bym miał zwolnienie. Jeśli komuś to
    potrzebne - Nowa ustawa o VAT, 11.03.2004, Art.10, ust. 1, pkt. 2c i art.
    113 ust. 1 i 9.

    Pozdrawiam, Juliusz Romanowski