1. Data: 2004-07-13 21:30:58
Temat:VAT z Niemiec
Od:"Julek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy gdybym założył DG i "importował" oprogramowanie do Polski (kupowałbym w
Niemczech, sprzedawałbym w Polsce), czy na początku by mnie obowiązywało
podmiotowe zwolnienie z VAT (do 10000Euro obrotu), czy handel z zagranicą
takie zwolnienie od razu kasuje?

Pozdawiam, Juliusz Romanowski

2. Data: 2004-07-15 16:04:57
Temat:Re: VAT z Niemiec
Od:"Julek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> podmiotowe zwolnienie z VAT (do 10000 Euro obrotu), czy handel z zagranicą

Dobra, sam to sprawdziłem - dalej bym miał zwolnienie. Jeśli komuś to
potrzebne - Nowa ustawa o VAT, 11.03.2004, Art.10, ust. 1, pkt. 2c i art.
113 ust. 1 i 9.

Pozdrawiam, Juliusz Romanowski