  • 1. Data: 2008-03-13 17:05:24
    Temat: Vat na soki - jaki?
    Od: "FALKO" <f...@o...pl>

    Jak rozpoznać lub sklasyfikować vat na soki i napoje?
    Jedne soki mają 7%, a inne 22%. Nie mam pojęcia jak to rozróżnić, prosze o
    wytłumaczenie, jak się da.
    Pozdro.

  • 2. Data: 2008-04-07 15:35:56
    Temat: Re: Vat na soki - jaki?
    Od: Heniu <t...@d...com>

    Użytkownik FALKO napisał:
    > Jak rozpoznać lub sklasyfikować vat na soki i napoje?
    > Jedne soki mają 7%, a inne 22%. Nie mam pojęcia jak to rozróżnić, prosze
    > o wytłumaczenie, jak się da.
    > Pozdro.

    Podaj przykładowe nazwy produktów. Który ma 7%, a który 22%?
    Bo mnie sie widzi, ze 7% mają soki naturalne, a te z 22% to zwykła woda
    z cukrem/słodzikiem, barwnikami i aromatem.