  • 21. Data: 2011-01-07 09:10:00
    Temat: Re: Vat od Paliwa 2011
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ifqs0q$nq4$1@news.dialog.net.pl...
    > ?Witam
    > Czy będzie mozna w 2011 odliczać vat od paliwa od aut ciężarowych poniżej
    > 3,5?
    > Nie chodzi o zwykłe auto z kratką bo tu wiem, że na pewno nie, ale o stare
    > VAT-1, czyli jeden rząd siedzeń, trwała przegroda itd.
    > Każdy mówi co innego...
    > z góry dzięki
    > Arek

    Przed chwilą rozmawiałem z Panią z Informacji Podatkowej, która stwierdziła,
    że jeżeli jest wpis VAT-1, to można odliczać VAT od paliwa. Jeżeli tego
    wpisu nie ma, to możliwości odliczenia VAT od samochodów równych i poniżej
    3,5t nie ma.

    Pozdrawiam,
    Jarek

  • 22. Data: 2011-01-07 09:19:35
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "Jarek"

> [...]
    > stwierdziła, że jeżeli jest wpis VAT-1, to można odliczać VAT od paliwa.
    > Jeżeli tego wpisu nie ma, to możliwości odliczenia VAT od samochodów

    Pan tez tak twierdzi, tak samo w motocyklach: nic sie nie zmienilo i nadal
    nie jest samochodem osobowym (jak to niektore urzedy kiedys twierdzily) i
    nadal mozna odliczac VAT od paliwa

    --
    ania

  • 23. Data: 2011-01-09 23:07:59
    Temat: Re: Odp: Odp: Vat od Paliwa 2011
    Od: <s...@a...pl>

    > http://www.vat.pl/samochod_a_vat_2011-2012_samochod_
    a_vat_7098.php

    Ten serwis oraz drugi z tej serii pit.pl omijaj z daleka. Dlaczego, poszukaj w
    archiwum. W skrócie: wiadomości tu zawarte trzeba weryfikować, bo często są to
    "bajki".

  • 24. Data: 2011-01-10 00:10:14
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 10.01.2011 00:07, s...@a...pl wrote:
    a_vat_7098.php

    > Ten serwis oraz drugi z tej serii pit.pl omijaj z daleka. Dlaczego,
    > poszukaj w archiwum. W skrócie: wiadomości tu zawarte trzeba
    > weryfikować, bo często są to "bajki".

    Tudzież kiedyś były ok, ale przepisy się zmieniły a porady zostały - a
    tam często nie ma dat!

    --
    Tomek

  • 25. Data: 2011-01-10 12:32:03
    Od: "dK" <c...@w...pl>

> [...]
    > Nie chodzi o zwykłe auto z kratką bo tu wiem, że na pewno nie, ale o stare
    > VAT-1, czyli jeden rząd siedzeń, trwała przegroda itd.

    Karawan pogrzebowy. To jest to! Można odliczać VAT :)

    dK

  • 26. Data: 2011-01-10 12:56:18
    Od: "dK" <c...@w...pl>

    Użytkownik "gri" <s...@a...er> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyjątkiem pojazdów
    > samochodowych, przy nabyciu których podatnikowi przysługuje prawo do
    > pełnego
    > odliczenia podatku przy ich nabyciu (w tym użytkowanych na podstawie umów
    > najmu,
    > dzierżawy, leasingu lub innych umów o podobnym charakterze)
    > nie stosuje się obniżenia kwoty lub zwrotu różnicy podatku należnego. 21
    > "
    >
    > Od normalnego furgonu do 3,5t, jakich pełno, typowy Ford Transit czy Fiat
    > Ducato, można czy nie można odliczyć VATu od paliwa?
    A poczytaj dalej. Ile ma rzedów siedzeń? jak jedno to prosta sprawa, jak
    dwa, trzeba wyższej matematyki liznąć i wyliczyć jakieś stosunki.
    dK