  • 1. Data: 2007-10-05 15:16:17
    Temat: W hurtomni nie uznano zaświadczenia z gminy o opłacie koncesyjnej za alkohol
    Od: k...@g...com

    Proszę o wyjaśnienie czy opłata za tę koncesję dokonana
    1.października, bo 30. wrzesień to była niedziela jest nieważna. Taką
    opłatę zakwestionowano mi w hurtowni, gdyż według kierownika tejże, w
    ustawie jest termin 30. września. Gmina wydała mi zaświadczenie o
    wniesionej opłacie bez żadnych problemów, dopiero kierownik hurtowni
    (dużej sieci), który podobno musi weryfikować takie zaświadczenia
    odmówił mi sprzedaży alkoholu. Co prawda to on stracił klienta,bo ja
    alkohol kupuję w innej. Był u mnie także następnego dnia po rozmowie z
    tym panem PIH ( może on go nawet zawiadomił o braku opłaty) i nie
    kwestionował zaświadczenia wydanego na opłatę z 1.10.2007r.
    Kontrolerzy wręcz stwierdzili, że to gmina wydaje zaświadczenie o
    wpłacie, bo to jej uprawnienia, a nikomu nic do daty, tym bardziej, że
    ostatni dzień był niedzielą. Bardzo mnie interesuje czy pan kierownik
    zachował się zgodnie z przepisami. Proszę o rozwianie moich
    wątpliwości. Pozdrawiam Krystyna

  • 2. Data: 2007-10-05 16:54:32
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    Hurtownik bzdeci.
    Kodeks cywilny art.115.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2007-10-05 19:28:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Oct 2007, Jacek_P wrote:

    > Hurtownik bzdeci.

    Prawda.

    <uwaga: rzep!>

    > Kodeks cywilny art.115.

    Nieprawda.
    Ordynacja Podatkowa art.12 :), a jakby tego przepisu nie było to
    dodatkowo istnieje stosowny zapis z KPA - art.57.
    Przecież zapłata podatku to nie czynność cywilnoprawna, tylko
    obowiązek administracyjny :)

    pzdr, Gtofryd