  • 1. Data: 2008-09-20 14:41:55
    Temat: W sprawie cyfry plus
    Od: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>

    Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
    trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
    klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.
    DLACZEGO jeśli jesteśmy ich klientami płacącymi wysoki abonament
    mamy dodatkowo płacić i za to, że oni nie wykonują swych obowiązków
    jak należy. Czy ktoś wie jak ich zmusić do tego by rozmowy z klientami
    były bezpłatne lub aby chociaż czas oczekiwania nie był zaliczany
    do kosztów rozmów. Z poważaniem Stanisław Sadlok wnerwiony klient
    Cyfry +.

  • 2. Data: 2008-09-20 15:36:28
    Temat: Re: W sprawie cyfry plus
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stanisław Sadlok w <news:gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Telefonując do cyfry + w sprawach dotyczących działania pakietu
    > trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
    > klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20 minut.

    Napisz chociaż, jaki podatek odprowadzasz Ty, operator i Cyfra+ z tego
    powodu... ;-)

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 3. Data: 2008-09-20 19:10:34
    Od: Stanisław Sadlok <s...@i...pl>

    'Tom N' pisze:

    > Napisz chociaż, jaki podatek odprowadzasz Ty, operator i Cyfra+ z tego
    > powodu... ;-)

    Temat grupy nie dotyczy tylko podatków ale i prawa. Zapytam więc
    jakim prawem
    mam płacić za to, że jakaś instytucja popełnia błędy i dlaczego
    koszty swych błędów przerzuca
    na klientów zamiast wliczyć je w swoje straty. Zapłaciliśmy przecież
    już za korzystanie
    z jej pakietu telewizyjnego i za to mamy dostać niezakłócony odbiór
    programów bez ściągania
    dodatkowych opłat bo im się bilans nie zgadza. Proponuję oszczędzać na
    wydatkach na
    coraz bardziej luksusowym wyposażaniu firm. Widać to szczególnie
    jeśli chodzi o wystrój
    np. banków, gdy tymczasem od 10.000zł my dostajemy niecałą złotówkę
    na miesiąc oni natomiast
    za obsługę konta dodatkowo ściągają - mówię tu o sobie - ponad 10zł
    miesięcznie, a ile
    zarabiają pożyczając na paskarski procent nasze pieniądze. Łatwo jak
    widać ściągając
    taki haracz od społeczeństwa co dwa trzy lata robić sobie generalne
    remonty firm, przy
    których wielu podejrzewam, nie źle się obłowi.

  • 4. Data: 2008-09-20 19:35:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Stanisław Sadlok w <news:gb3ia4$48p$1@nemesis.news.neostrada.pl>:

    > Temat grupy nie dotyczy tylko podatków ale i prawa.

    <q>
    pl.soc.prawo.podatki

    Podatki w Polsce.

    TEMATYKA GRUPY

    Grupa ma umozliwiac wszystkim zainteresowanym wypowiadanie sie na
    temat systemu podatkowego w Polsce, zglaszania swoich spostrzezen i
    uwag do niego oraz wszystkiego co sie wiaze z placeniem wszelkich
    podatkow oraz innych przymusowych oplat (np. skladek ZUS). Celem
    grupy jest rowniez szerzenie swiadomosci, ze to nie "Panstwo" placi
    za cos tam, ale Podatnicy, czyli my wszyscy. Grupa moze sluzyc
    rowniez do konsultacji w zakresie przepisow podatkowych.
    </q>

    Z innymi _prawnymi_, pięterko wyżej!

    [ciach]

    Tobie się kompletnie grupy pomyliły.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2008-09-21 13:06:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 20 Sep 2008 21:10:34 +0200, Stanisław Sadlok
    <s...@i...pl> wrote:

    > np. banków, gdy tymczasem od 10.000zł my dostajemy niecałą złotówkę
    >na miesiąc oni natomiast
    oprocentowanie 0,1% rocznie? to chyba na rachunku firmowym w BPH :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2008-09-22 10:20:33
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 20 wrzesień 2008 16:41
    (autor Stanisław Sadlok
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > trzeba opłacić rozmowę telefoniczną wraz z oczekiwaniem na załatwienie
    > klienta, bo w tym czasie załatwiają inne osoby, co czasem trwa i 20

    Przejdź na Cyfrowy Polsat. Taniej i lepsza oferta.

> [...]
    > jak należy. Czy ktoś wie jak ich zmusić do tego by rozmowy z klientami
    > były bezpłatne lub aby chociaż czas oczekiwania nie był zaliczany

    Z tego co wiem, to mają numer 0-800 czy tam 801. Więc nie masz co marudzić.

    --
    Tristan

  • 7. Data: 2008-09-22 10:34:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <gb326p$di6$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Przejdź na Cyfrowy Polsat. Taniej i lepsza oferta.

    Tak - kupaaaaa piłki nożnej.
    Z naciskiem na "kupa".

  • 8. Data: 2008-09-22 11:42:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Tak - kupaaaaa piłki nożnej.
    > Z naciskiem na "kupa".

    I super kanały filmowe 4:3 i z lektorem.
    O tym też nie należy zapominać!

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2008-09-22 12:16:01
    Od: Kolo <k...@i...pl>

    Tristan pisze:

    > Z tego co wiem, to mają numer 0-800 czy tam 801. Więc nie masz co marudzić.

    Płatny 35 gr. za minutę

  • 10. Data: 2008-09-22 12:16:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 wrzesień 2008 12:34
    (autor Cavallino
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <gb7sbk$iq2$1@news.onet.pl>):

    > Tak - kupaaaaa piłki nożnej.
    > Z naciskiem na "kupa".

    Nie wiem, nie oglądam kanałów sportowych, więc mnie ta kupa wali.
    Właśnie jestem na etapie przechodzenia z kablówki na CP. Cena ta sama, a
    oferta dużo lepsza. Natomiast Cyfra ma ofertę marniutką, a ceny straszliwe.

    --
    Tristan