  • 1. Data: 2007-08-30 09:29:04
    Temat: Wezwanie dot. art. 57/1 KKS, co dalej?
    Od: TARC <t...@t...usun.kropki.pl>

    Dostałem dziś pismo z US o treści:

    Wzywa się Pana do osobistego zgłoszenia w w dniu X o godz X do US w
    charakterze osoby podejrzanej o popełnienie wykroczenia skarbowego z art.
    57/1 KKS tj. DzU 2007/111/765 dot. niuregulowanego podatku dochodowego
    zryczałtowanego za rok 2006. Dodam, że żeczywiście nie z mojej winy
    zalegam z podatkiem, który ureguluję za około 2 m-ce.

    Czemu służy to wezwanie? O co będą pytać?
    Jaki jest możliwy dalszy rozwój wydarzeń?

    --
    TW

  • 2. Data: 2007-08-30 11:24:16
    Temat: Re: Wezwanie dot. art. 57/1 KKS, co dalej?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Aug 2007 11:29:04 +0200, TARC
    <t...@t...usun.kropki.pl> wrote:

    >zryczałtowanego za rok 2006. Dodam, że żeczywiście nie z mojej winy
    >zalegam z podatkiem, który ureguluję za około 2 m-ce.
    >
    >Czemu służy to wezwanie? O co będą pytać?
    Beda pytac czy nie uisciles podatku.

    >Jaki jest możliwy dalszy rozwój wydarzeń?
    A co mowia przepisy?

    Naloza Ci jakas kare finansowa.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 3. Data: 2007-08-30 20:27:44
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl>

    :)
    To jeszcze ja! Mogę? ;>

    Dnia Thu, 30 Aug 2007 13:24:16 +0200, WAM napisał(a):

    > Beda pytac czy nie uisciles podatku.

    i dlaczego. Przyczyna może wpływać na wysokość kary :)

    > A co mowia przepisy?
    > Naloza Ci jakas kare finansowa.

    To będzie "dobrowolne poddanie się karze" w formie mandatu. Możesz się
    licytować.

    Możesz się na to nie zgodzić - wtedy c.d.n. ;)
    Fiskus wytoczy działa:)
    a równie dobrze może odstąpić od wymierzenia kary. Jeśli przyczyna będzie
    dostatecznie ważna, Naczelnik US podejmuje decyzję.
    Czasem nawet przychylną.
    --
    Pozdrawiam,
    Jagna