1. Data: 2007-08-30 09:29:04
Temat:Wezwanie dot. art. 57/1 KKS, co dalej?
Od:TARC <t...@t...usun.kropki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem dziś pismo z US o treści:

Wzywa się Pana do osobistego zgłoszenia w w dniu X o godz X do US w
charakterze osoby podejrzanej o popełnienie wykroczenia skarbowego z art.
57/1 KKS tj. DzU 2007/111/765 dot. niuregulowanego podatku dochodowego
zryczałtowanego za rok 2006. Dodam, że żeczywiście nie z mojej winy
zalegam z podatkiem, który ureguluję za około 2 m-ce.

Czemu służy to wezwanie? O co będą pytać?
Jaki jest możliwy dalszy rozwój wydarzeń?

--
TW

2. Data: 2007-08-30 11:24:16
Temat:Re: Wezwanie dot. art. 57/1 KKS, co dalej?
Od:WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 30 Aug 2007 11:29:04 +0200, TARC
<t...@t...usun.kropki.pl> wrote:

>zryczałtowanego za rok 2006. Dodam, że żeczywiście nie z mojej winy
>zalegam z podatkiem, który ureguluję za około 2 m-ce.
>
>Czemu służy to wezwanie? O co będą pytać?
Beda pytac czy nie uisciles podatku.

>Jaki jest możliwy dalszy rozwój wydarzeń?
A co mowia przepisy?

Naloza Ci jakas kare finansowa.

WAM
--
nad morze? www.nadmorze.pl

3. Data: 2007-08-30 20:27:44
Od:Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
To jeszcze ja! Mogę? ;>

Dnia Thu, 30 Aug 2007 13:24:16 +0200, WAM napisał(a):

> Beda pytac czy nie uisciles podatku.

i dlaczego. Przyczyna może wpływać na wysokość kary :)

> A co mowia przepisy?
> Naloza Ci jakas kare finansowa.

To będzie "dobrowolne poddanie się karze" w formie mandatu. Możesz się
licytować.

Możesz się na to nie zgodzić - wtedy c.d.n. ;)
Fiskus wytoczy działa:)
a równie dobrze może odstąpić od wymierzenia kary. Jeśli przyczyna będzie
dostatecznie ważna, Naczelnik US podejmuje decyzję.
Czasem nawet przychylną.
Jagna