  • 1. Data: 2003-04-09 14:48:04
    Temat: Wkurzony na US - pomocy (nadpłata)
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam!
    W formularzu PIT-37, który wysyłałem do US napisałem przy kwocie do
    zwrotu "Proszę o zwrot na rachunek bankowy nr..." jak zalecali niektórzy
    grupowicze. US jednak przesłał mi pieniądze pocztą i pobrał za to opłatę
    12,50zł(!!!) Czy mogę żądać zwrotu tej kwoty od US? W końcu to moje
    pieniądze, którymi przez cały rok obracał US. Proszę o porady.

    Bartek

  • 2. Data: 2003-04-09 15:06:54
    Temat: Re: Wkurzony na US - pomocy (nadpłata)
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Żadne dopiski na PIT nie są ważne - trzeba było złożyć NIP-1 lub NIP-3 !

    Z.K.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-04-09 15:13:29
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

    Zygmunt Kałuża <e...@h...pl> napisał(a):

    > Żadne dopiski na PIT nie są ważne - trzeba było złożyć NIP-1 lub NIP-3 !

    W zeszłym roku wypełniałem NIP-3 i pomimo tego przysłałi kasę przekazem
    pocztowym :( Co ty na to?

  • 4. Data: 2003-04-09 15:29:51
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > W zeszłym roku wypełniałem NIP-3 i pomimo tego przysłałi kasę przekazem
    > pocztowym :( Co ty na to?

    Awanturuj się w US. Jeżeli był numer rachunku na NIP-3 to muszą przesłać na
    konto.
    Jeśli odebrałeś już pieniądze, to niestety ale muszą Ci brakującą kwotę
    oddać.

  • 5. Data: 2003-04-09 15:46:18
    Od: s...@g...pl (Sebastian D-D)

    A wpisales na tym NIP-3 pelny, poprawny adres swojego konta osobistego ???

  • 6. Data: 2003-04-09 15:55:30
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > konto.
    > Jeśli odebrałeś już pieniądze, to niestety ale muszą Ci brakującą kwotę

    Ale to było w zeszłym roku, kiedy nie pobierali jeszcze opłaty. W tym roku
    zrobiłem tylko dopisek przy kwocie do zwrotu na PIT-37.

  • 7. Data: 2003-04-09 18:46:33
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    > Ale to było w zeszłym roku, kiedy nie pobierali jeszcze opłaty. W tym roku
    > zrobiłem tylko dopisek przy kwocie do zwrotu na PIT-37.

    NIP-3 z ubiegłego roku jest tak samo ważny w tym. Nie składa się go co roku.
    Ja zrobiłeś dopisek, to tym bardziej powinni sprawdzić NIP-3, czy mają
    podstawy do wysłania na konto.

  • 8. Data: 2003-04-09 20:50:52
    Od: "Szymon Gluch" <s...@o...pl>

    > NIP-3 z ubiegłego roku jest tak samo ważny w tym. Nie składa się go co
    roku.
    > Ja zrobiłeś dopisek, to tym bardziej powinni sprawdzić NIP-3, czy mają
    > podstawy do wysłania na konto.

    Ja mialem w zeszlym roku lepiej. Zlozylem roczne razem z NIP-3, poniewaz
    zmienil mi sie rachunek bankowy. Kasa nie przychodzi ani na konto, ani
    poczta, wiec ja jak w dym do US, a tam mowia, ze wyslana na konto. Lece do
    banku, nie ma. Tel. do US - wyslane. Wiec pisze papier o wydanie
    potwierdzenia. Przysylaja po miesiacu i co? Okazuje sie, ze wyslali na
    rachunek, ktorego juz nie ma. Lece do starego banku, tam mowia, ze nie
    przyjeli - wiec odeslane. Daja mi potwierdzenie, z tym do US, miesiac
    biurokracji... i wreszcie sa.
    Masssakra.

    Omulec

  • 9. Data: 2003-04-10 07:16:49
    Od: "Matfiej" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > rachunek, ktorego juz nie ma. Lece do starego banku, tam mowia, ze nie
    > przyjeli - wiec odeslane. Daja mi potwierdzenie, z tym do US, miesiac

    Niezłe, ale u mnie było lepiej, złożyłem grzecznie PIT, odczekał 3 miesiące,
    a tu nic, żadnego zwrotu, ale myślę sobie poczekam jeszcze potem jakoś czasu
    nie miałem, aż w końcu poszedłem do US. Pytam się tam czemu zwrotu nie
    dostałem, pani mnie o numer NIP i zaczyna szukanie mojego PIT-u i co ?? I
    się nie znalazł, na szczęście miałem potwierdzenie złożenia NIP-u. W końcu
    jeszcze raz złożyłem i zapłacili mi nadpłatę +10% odsetek :).

    Pozdrowiam
    Matfiej