  • 1. Data: 2006-09-03 20:18:58
    Temat: Wniosek o wykreślenie z EDG ..
    Od: Marsjusz <m...@o...pl>

    Witajcie,

    Czy można napisac wniosek o wykreślenie kogoś, z Ewidencji Dz. Gosp. ??
    Jasli nie moge ja, jako osoba fizyczna to czy jest ktoś (np. jakiś
    urząd), ktory moze to zrobić. ??

    Chodzi o oszusta, ktory grasuje w Szczecinie,
    Jego sprawy sa w sadzie, Rzecznika Praw Konsumenta tez zna jego wybryki,
    nawet TVP3 zrobila o nim reportaż.

    Chce mu maksymalnie utrudnić życie, bo kasy raczej nie odzyskam,
    robi zlecenia bez umow, czesto rozlicza sie za gotowke, mieszka z
    konkubiną, komornik pewnie nie wiele zdziala.

    Pozdr.
    Marsjusz

  • 2. Data: 2006-09-04 08:37:54
    Temat: Re: Wniosek o wykreślenie z EDG ..
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 3 Sep 2006, Marsjusz wrote:

    > Witajcie,
    >
    > Czy można napisac wniosek o wykreślenie kogoś, z Ewidencji Dz. Gosp. ??

    Chyba nie.
    Prawo do prowadzenia DG jest zapisane jasno, i tylko przepisy karne
    mogą stanąć na przeszkodzie.
    Krótko mówiąc IMO & AFAIK sąd *karny* może orzez zakaz prowadzenia
    DG - za konkretne przewinienie i jak mniemam na określony czas.

    > Chodzi o oszusta, ktory grasuje w Szczecinie,
    > Jego sprawy sa w sadzie, Rzecznika Praw Konsumenta tez zna jego wybryki,
    > nawet TVP3 zrobila o nim reportaż.

    To się chyba na .prawo nadaje a nie .prawo.podatki.
    Tam powinni wiedzieć jak można zostać oskarżycielem posiłkowym, bo
    jak rozumiem chodzi o to żeby wystąpić do sądu o taki zakaz, tak?

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2006-09-04 09:54:51
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0609041035230.784@athlon64...

> [...]
    >
    > Tam powinni wiedzieć jak można zostać oskarżycielem posiłkowym, bo
    > jak rozumiem chodzi o to żeby wystąpić do sądu o taki zakaz, tak?

    Pytanie moje wzięło sie z tego, ze Rzecznik Praw Konsumenta w Szczecinie
    podczas rozmowy z dziennikarką lub inną osobą pokrzywdzoną powiedział, ze
    wystąpi z wnioskiem o wypisanie gościa z EDG.
    Znając zycie Pani Longina palcem nie ruszyła, pomyślałem ze sam to zrobie,
    ale widać nie mam szans.

    Pozdr.
    Marsjusz