  • 1. Data: 2003-11-10 08:14:40
    Temat: Wpis do ewidencji, US i miejsce wykonywania DG
    Od: "Olek" <a...@n...onet.pl>

    Witam,
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza, we wpisie do ewidencji mam podane 2
    miejsca wykonywania dzialnosci, siedzibe
    i drugie miasto. Poniewaz od pewnego czasu wykonuje uslugi w miescie trzecim
    czy powinienem zmienic wpis do ewidencji
    i dodac "dzialalnosc wykonywana na terenie calego kraju". Celem jest
    placenie VAT i PIT w miejscowosci w ktorej jest
    siedziba mojej DG.

    Pozdrawiam,
    Olek

  • 2. Data: 2003-11-10 11:59:09
    Temat: Re: Wpis do ewidencji, US i miejsce wykonywania DG
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Użytkownik Olek a...@n...onet.pl ...

> [...]
    > i dodac "dzialalnosc wykonywana na terenie calego kraju". Celem jest
    > placenie VAT i PIT w miejscowosci w ktorej jest

    Mam nadzieję że wystarczy:

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

  • 3. Data: 2003-11-10 13:52:57
    Od: "Slawek S." <e...@n...com.pl>

> [...]
    > i dodac "dzialalnosc wykonywana na terenie calego kraju". Celem jest
    > placenie VAT i PIT w miejscowosci w ktorej jest

    Wykonywanie to co innego niż siedziba, wykonywać możesz w w całej polsce
    a vat płacisz tam gdzie masz siedzibe firmy, tak mi sie do tej pory wydaje
    że tak jest.
    Dlatego warto sobie wpis zmienic na wykonywanie w calym kraju.

    --
    Pozdrawiam:
    NETBit Sławomir Stalmach

  • 4. Data: 2003-11-11 18:52:58
    Od: "Kamila" <K...@2...pl>

    Jeżeli nie jest tostały punkt, to możesz podać teren kraju.