  • 1. Data: 2005-06-20 18:28:23
    Temat: Wpływy czynszowe - interpretacja MF
    Od: Marek <A...@g...pl>

    Jest podobno jakieś rozporządzenie lub inny dokument MF, w którym określa
    się, ze wpływy za czynsze w lokalacj będących własnościa gminy są wpływami
    budżetowymi. Może mi ktoś podac napiary na ten dokument ?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2005-06-21 08:22:00
    Temat: Re: Wpływy czynszowe - interpretacja MF
    Od: "Andrzej" <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Wpływy z czynszu w lokalach bedących własnością gminy sa dochodami tej
    gminy.
    W zakresie VAT jest to tak samo opodatkowane jak wszelkie inne czynsze.
    Czyli w uzytkowych 22% w mieszkalnych ZW.
    Pozdrawiam
    Andrzej N