  • 1. Data: 2014-11-13 21:37:29
    Temat: Wsadzają nas na 10 latek
    Od: noname <x...@x...pl>

    "Okres przedawnienia zobowiązań podatkowych wydłuży się do 10 lat?"
    link:
    http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/834715,okres
    -przedawnienia-zobowiazan-podatkowych-wydluzy-sie-do
    -10-lat.html
    lub na niewygodne.info.pl jak kto lubi

    czyli jak rozumiem 11 ,prawie 12, jeżeli to oznacza trzymanie ksiąg (bo niby
    czego innego) wg. starych zasad (od końca roku złożenia rozliczenia..)

  • 2. Data: 2014-11-13 22:28:35
    Temat: Re: Wsadzają nas na 10 latek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Nov 2014, noname wrote:

> [...]
    > czego innego) wg. starych zasad (od końca roku złożenia rozliczenia..)

    Hm... chyba teza, że państwo polskie jest chore, jest całkiem akceptowalna
    i sądzę że podzielana przez sporą część obecnych.
    I usiłuje się leczyć (samo) metodą "samo przejdzie" wspieraną
    łykaniem środków przeciwbólowych.

    Przecież skoro 5-letni okres nie wystarcza, to jest oczywiste,
    że mechanizm kontroli jest NIEWYDOLNY.
    Może trzeba coś zrobić, żeby było MNIEJ do kontrolowania,
    a nie WIĘCEJ do kontrolowania, bo na końcu tej drogi jest
    powymieranie podatników ;>
    IMVHO, ze 3 lata powinny wystarczyć, niechby zostało
    te 5, ale powinien istnieć mechanizm zapobiegający "hodowaniu
    odsetek" w postaci ich wstrzymania i dewaluacji kwoty
    po 3 roku.

    <OT>
    Z rana słuchałem co tam w wiadomościach zapodają, i w sumie
    po eferze z posłami wirtualnie jeżdżacymi na drugi koniec
    Europy, tudzież zapodaniu listy "środków zapobiegawczych"
    wyglądających na wygenerowanie kilkunastu etatów i biurokracji,
    zastanowiło mnie, dlaczego nikogo nie zastanawia taki
    drobiazg, jak KOSZT aż takiego rozwiązania.

    Pomijam inną ciekawostkę - jakby naprawdę pojechali tymi
    autami (razem z żonami, co stanowi przyczynek do rozważań
    o "osobistym korzystaniu" ze służbowego pojazdu :D)
    to... to *NIKT* by się nie czepiał!
    "Normalka".
    </OT>

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-11-13 22:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Hm... chyba teza, że państwo polskie jest chore, jest całkiem
    > akceptowalna
    > i sądzę że podzielana przez sporą część obecnych.

    Dziekuje rządzącym - własnie pozbawili mnie dylematów 16.11...

  • 4. Data: 2014-11-13 23:20:50
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-11-13 22:59, Budzik wrote:

    > Dziekuje rządzącym - własnie pozbawili mnie dylematów 16.11...

    Ojtamojtam.

    IMHO zupełnie bezpodstawnie z debilności niektórych działań obecnej
    ekipy wywodzisz szczęśliwość wszelaką jak na nas spłynie po ewentualnym
    wyborze konkurencji.

    To po pierwsze.

    A po drugie to 16-tego wybieramy personel jakby nieco innego cyrku.

    Piotrek

  • 5. Data: 2014-11-13 23:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotrek p...@p...na.berdyczow.info ...

    > Ojtamojtam.
    >
    > IMHO zupełnie bezpodstawnie z debilności niektórych działań obecnej
    > ekipy wywodzisz szczęśliwość wszelaką jak na nas spłynie po ewentualnym
    > wyborze konkurencji.

    Absolutnie. Po prostu jestem przekorny!
    Tak prawdopodobnie bym nie poszedł wcale a tak pójde i zagłosuję na jakichś
    lokalesów.

    > To po pierwsze.
    >
    > A po drugie to 16-tego wybieramy personel jakby nieco innego cyrku.

    Teoretycznie tak. Ale znaczki partyjne przy wielu kandydatach wskazuja ze
    to sa naczynia połączone.

  • 6. Data: 2014-11-14 00:12:43
    Temat: [OT] Re: Wsadzają nas na 10 latek
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-11-13 23:59, Budzik wrote:
    > Absolutnie. Po prostu jestem przekorny!
    > Tak prawdopodobnie bym nie poszedł wcale a tak pójde i zagłosuję na jakichś
    > lokalesów.

    Awidziszpan! Czyli jednakowoż obecna ekipa ma pewne zasługi.

    Mianowicie przymusiła co najmniej jedną osobę, coby rzeczona osoba
    zadbała o *swoje własne* sprawy ;-)

    A tak wszyscy narzekają na ten rząd ;-)

    Piotrek

  • 7. Data: 2014-11-14 00:37:52
    Temat: Re: [OT] Re: Wsadzają nas na 10 latek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 14 Nov 2014, Piotrek wrote:

    > Awidziszpan! Czyli jednakowoż obecna ekipa ma pewne zasługi.

    Zaraz "ekipa".
    Premier gadał, prezydent nadwyrężał struny, premier gadała i nic.
    A minister finansów się odezwał... i już, frekwencja rośnie ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2014-11-14 01:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Zaraz "ekipa".
    > Premier gadał, prezydent nadwyrężał struny, premier gadała i nic.
    > A minister finansów się odezwał... i już, frekwencja rośnie ;)

    No własnie doczytałem, ze to nie dziąłalnosc całego rządu a li "jedynie"
    przejaw bezradnosci (i byc moze słuchania USów nie tam gdzie trzeba)
    ministra finansów.

    P.S. Tak tylko gadam, pewnie i tak finalnie bym poszedł, bo akurat startuje
    po raz pierwszy osoba która pamietam ze szkoły i która w tej szkole robiła
    przez wiele lat bardzo dobrą robotę. :)

  • 9. Data: 2014-11-14 07:34:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-11-13 o 21:37, noname pisze:
    > "Okres przedawnienia zobowiązań podatkowych wydłuży się do 10 lat?"
    Ciekawi mnie sytuacja, gdy po wejściu nowych przepisów ktoś zażąda
    papierów, które wywaliłem, bo wówczas jeszcze mogłem. Na przykład z lat
    2006,7.
    Jacek

  • 10. Data: 2014-11-14 09:11:51
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-11-14 o 07:34, Jacek pisze:
    > Ciekawi mnie sytuacja, gdy po wejściu nowych przepisów ktoś zażąda
    > papierów, które wywaliłem, bo wówczas jeszcze mogłem. Na przykład z lat
    > 2006,7.
    Jeśli w zeszłym roku kupowałeś używany samochód od osoby nieprowadzącej
    działalności, to w tym roku przy sprzedaży dodatkowo odprowadzisz sobie
    do US VAT. I kogo to obchodzi, że nie odliczyłeś przy zakupie? Z
    papierami będzie podobnie i wreszcie zatka się dziurę budżetową :->

    Maciek