  • 1. Data: 2008-03-03 17:53:47
    Temat: Wspolne rozliczanie malzonkow przy zameldowaniu w 2 miejscach
    Od: m...@g...com

    Witam serdecznie,

    Chcemy wraz z zona rozliczac sie wspolnie - ja mam dochody powyzej
    45tys , zona brak dochodow, brak ulg, malzenstwo od 2 lat, w zeszlym
    roku zona nie rozliczala sie ze wzgledu na brak dochodow, ja
    rozliczalem sie samodzielnie bo mialem mniejsze dochody
    .
    Jestem zameldowany na stale w mieszkaniu pod adresem A, gdzie
    przebywam 50% czasu jak wracam z wyjazdow sluzbowych, pozostale 50%
    czasu przebywam pod adresem B. Zona zameldowana jest pod adresem B u
    matki do chwili obecnej ze wzgledu na moj tryb pracy mieszkamy
    jednoczesnie w 2 mieszkaniach. Jestem w sluzbowych wyjazdach 200 dni w
    roku, czesto z zona. Brak tymczasowych meldunkow dla mnie wmieszkaniu
    B i dla zony w mieszkaniu A.

    Pytanie: Czy rozne miejsca zameldowania malzonkow przeszkadzaja we
    wspolnym rozliczaniu? Nie wiem czy moge sie rozliczac z zona a bardzo
    bym chcial bo pewnie razem jest kozrsytaniej

    niewiele wiem o podatkach
    dziekuje

  • 2. Data: 2008-03-03 18:36:32
    Od: <s...@a...pl>

    > Pytanie: Czy rozne miejsca zameldowania malzonkow przeszkadzaja we
    > wspolnym rozliczaniu?

    nie